Ik ben al zo'n 2 jaar aan dezelfde pil (voorheen stediril30) en slik meestal 2 à 3 maanden door, nooit problemen mee gehad.
Nu had ik allereerst een maandje terug, een raar soort tussentijdse bloeding. Als je het dan tenminste nog zo noemt. Ik had mijn stopweek gehad, en toen ik precies een week de pil weer aan het slikken was heb ik er 1tje door laat thuiskomen na uitgaan wat laat ingenomen (maar niet té laat volgens mij) en toen werd ik diezelfde (zon)dag ineens ongesteld, en dit heeft ook een volle week aangehouden.
Ik kan me er iets bij voorstellen dat als ik eigenlijk stopweek had gehad dat ik het dan misschien was geworden bij het vergeten van 1 pil, maar normaal word ik het pas na 3, 4 dagen en al helemaal geen week erna!
Nouja, kan gebeuren, maar deze maand wilde ik 'm nog een maandje doorslikken en toen werd ik op de dag waarop ik normaal ongesteld wordt ineens weer ongesteld, normaal stop ik donderdag, word ik het zondag en dan tegen het weekend is het weer voorbij. Echter, ben ik het nu nog steeds! Niet zoals normaal, soms echt uren niet en dan ineens wel, maar dat zou dan vandaag dag 9 zijn!
Afspraak bij de huisarts moet ik nog even voor terugbellen dus daar ben ik mee bezig, maar misschien dat jullie me hier meer over kunnen vertellen!
Ik heb overigens een dikke week geleden (dag 1 zeg maar) seks gehad, geen condoom maar dus wel de pil, die heb ik trouwens beide keren gewoon stug doorgeslikt. Daarvoor was het al een halfjaar geleden dus dat kan het niet zijn.

niet fel en nr het einde toe een dag niet, een dag wel enz
maar bedankt voor je woorden haha, nu ben ik helemaal bang dat het nog veel langer doorgaat!