Het komt zowel overdag als s'nachts, maar als ik lig dan gebeurt het nog wel eens dat mijn maaginhoud gewoon mijn mond weer inloopt (sorry goor ik weet het) als ik niet snel genoeg weer overeind ga zitten, dus dat is niet echt goed voor je nachtrust
Ook kan ik aso hard boeren, is soms wel grappig, maar kan het vaak ook gewoon niet tegenhouden en dat is echt heel genant af en toe in het openbaar.
Heb al van alles geprobeerd, ben 7 kg afgevallen, mijn bed staat aan het hoofdeind op blokken, eet kleine beetjes per keer en heb alle zelfzorgmiddelen bij de drogist en aphoteheek al geprobeerd, deze weren gewoon helemaal niet of ik word dr misselijk van of krijg pijn op me borst.
Weet iemand nog een huis tuin en keukenmiddeltje, iets uit oma's tijd ofzo?
Durf niet naar de HA, want mijn moeder had het ook en zij moest toen een onderzoek met zo's slang door haar keel en dat vind ik doodeng
Wie o wie heeft de gouden tip?

Ik zit gewoon veel lekkerder in mijn vel. (Het is wel zo dat een operatie bij een middenrifsbreukje niet zo vaak meer gedaan wordt, dus mocht dit bij jou zo zijn, kan het ook zijn dat je met maagzuurremmers een heel eind komt)