Ctiroen afslankpillen

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Booooo

Ctiroen afslankpillen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-03-10 12:10

Hoi!

Ik vroeg me af of iemand ervaring heeft met deze site/ en de pillen?

Ik hoef geen pagina's vol met reacties; 'Dat werkt niet' !!, als je deze pil niet hebt gebruikt..

Tuurlijk mag je je mening zeggen, maar geef er ook wat uitleg bij ;)

Groetjes

http://www.citroensap-slankkuur.eu/?gcl ... DgodVhEb0Q

Romeo2007

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-10 12:10

je zegt geen mening, maar je geeft een mening.

Booooo

Re: Ctiroen afslankpillen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-03-10 13:06

Je kunt overal over gaan vallen, maar daar heb ik niks aan ;)

ellepel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-10 13:08

slecht voor je maag!
heb vroeger eens een sapkuur gedaan van citroen en kreeg er alleen maar maagpijn van.
dan moest je dus op de nuchtere maag een glas citroensap drinken.
ik viel er niet van af,maar kreeg er wel zuurbranden van.

je kunt het proberen hoor,net als de andere 10000 middeltjes die helpen kunnen met afvallen.
maar gezonder eten,minder snoepen en goed bewegen is toch echt nog steeds het beste :P

Tamadine

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-10 13:09

Hey

Nou ik kan je vertelllen dat ik inmiddels heel wat pillen geprobeerd heb, maar er heeft er bij mij geen 1 geholpen. Misschien werkt zoiets wel bij 1 % van de mensen ofzo, maar ik ben er ook ingestonken. Ik zou het niet doen, is voornamelijk geldklopperij.

Knakker

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-10 13:13

nee, ik zou er niet aan beginnen!
Is gewoon niet de manier om het met pillen, welke dan ook, op te lossen.

De enige manier om slank te worden en te blijven: gezond eten en meer dan voldoende beweging.
(en sorry, beweging is geen paardrijden, echt niet.....)

Dus niet snoepen, geen vette hap.
Als je honger hebt: neem wat fruit of een glas water.

Kortom: je hele eetpatroon en levenswijze veranderen.
Wees sterk, sla al de zoetigheid af en beloon je zelf met nieuwe kleding of een bloemetje!

Succes!

Waves

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-10 13:16

Mijn grootmoeder die nam elke ochtend op een nuchtere maag een halve verse, uitgeperste citroen gemengd met wat lauw/warmwater.
Mijn grootmoeder was echt zo'n kruidenvrouwtje en volgens haar werkte het als een soort kickstart voor de spijsvertering. En je hongergevoel vermindert.

Zij is altijd slank gebleven dus wie weet werkt het ;) Maar ik zou er geen cent aan uitgeven, gewoon zelf een citroentje persen :D

Booooo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-03-10 13:33

Hier heb ik wat aan :D

Citroensap lijkt me ook echt veel te zuur om te drinken :=
En de kans dat deze pillen zouden helpen is wel heel minimaal en ik geloof het zelf ook eigelijk niet, maar me moeder wou ze proberen dus misschien dat ik dan ook mee zou doen.

Als ik zin heb om te snoepen neem ik sinds kort (1 maand) fruit..Eet iedere dag 1 kiwi en 1 bannaan (een bannaan is geloof ik niet zo goed?)..

Issy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-10 13:37

Fruit is goed, maar je ook kijken naar het aantal koolhydraten wat je binnen krijgt. In banaan zitten veel koolhydraten.

Ik ben geen voorstander voor al die pillen die zogenaamd allemaal natuurlijk zijn, heb mijn collega verloren doordat ze afslankpillen innam (hartstilstand op 31 jarige leeftijd).

Je kunt beter je verdiepen in wat een gezonde voeding voor je is, evt hulp vragen bij een dietiste, en dagelijks 30 tot 60 minuten intensief bewegen, fietsen, wandelen, sporten. Gewoon snoep, snacks, en je frisdrank laten staan en veel groentes eten, en de goede vetten zoals in vis. Dan val je van zelf af en op een gezonde manier.

tinkert_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-10 13:41

helaas pillen helpen echt niet het enige wat er zou kunnen gebeuren is dat je darmen van slag raken en dat je aan de diarree raakt en misschien daardoor wat afvalt maar dat is niet echt prettig heb ik ooit eens gehad door afslankpillen
je eet en bewegings patroon aanpassen is de enige oplossing om af te vallen

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-10 18:48

Omdat afslank/dieettopics en aanverwanten pas mogen worden gestart door een TS van 18+ plaats ik hier een slotje.