Vandaag lekker een uurtje gewandeld met mijn paard. Veel indrukken buiten, leuk al die mooiweermensen (kuch), drukke slingerende kinderen, veel auto's, brommers, motoren, koetsen en een quad. Het is echt een nerveus beest dus ik ben blij dat ze braaf was ondanks dat gehyper van der
Eenmaal van de weg af (op de terugweg) en op zo'n 10 meter van de wei begint ze ineens te steigeren dus ik geef der een knal (tsja impulsmoment) en ze rent weg. Omdat ik altijd vasthoud en zij behoorlijk hard trekt heeft ze mijn vingers kapot getrokken, gevolg; 6 blaren. Heb gelijk op stal een emmer koud water gepakt en mn hand erin gedaan. We hebben geen stromend water hier
Nu ben ik thuis en ik zit al een drie kwartier met mn hand in koud water, omdat, als ik mijn hand eruit haal het zoooo'n pijn doet. Lijkt me niet goed haha dus als iemand een tip heeft op het moment, dan hoor ik dat graag
Maar het trekt zo erg!

ik heb het dan vooral op m'n hakken. als ik te lang op mijn leren laarzen heb gelopen, heb ik mijn hele voeten open liggen.