Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

ikenindi schreef:Ook een beetje eigen schuld. Een diagnose voor zoiets aan de telefoon... Je snapt toch zelf ook wel dat ze dat nooit goed kunnen doen? Ik had me niet zo laten afschepen...
, wat moet ik dan verder doen? Ik ben niet het type om er dan alsnog heen te gaan en daar de boel op stelten te gaan zetten
Kristie schreef:Lynske78 schreef:Je had gewoon meteen naar de ehbo moeten gaan. Daar maken ze voor de zekerheid altijd een foto. Maar ik zou zeker een brief opstellen.
Volgens mij is hun eerste vraag of je bij de huisartsenpost bent geweest...
Wat de mensen hier in het topic zeggen is al het gevolg van het afgewezen worden door de assistente! Het moet toch niet mogelijk zijn alleen naar de huisarts te kunnen als je zo verschrikkelijk volhardend bent? Nee!! De assistente had beter moeten luisteren en daar gaat het om! Door een brief te sturen kunnen ze daar dan ook wat mee doen om voortaan dit soort situaties beter te kunnen inschatten.
) Het gaat toch om de essentie dat je gewoon niet geholpen wordt als je je als nette burger aan de regels houdt!! En dat vind ik zoooo fout!
En de klachtenbrief ligt klaar. Ik ben er ook niet bang dat ze mijn telefoontje gaan terugluisteren, dan kunnen ze horen dat ik mijn been niet meer kon buigen, dat lopen ontzettend veel pijn deed, dat mijn hele knie brandde van de pijn en ik met mijn been klem zat tussen een haflinger en enorm Fries paard. Moet je tegenwoordig op sterven liggen voordat je langs mag komen?
De brief ligt inmiddels klaar. Het is makkelijk om te zeggen dat ik zelf maar naar de Eerste Hulp had moeten gaan, achteraf praten is altijd makkelijker
. Ik hoop dat mijn brief er toe bijdraagt dat er een hartig woordje wordt gepraat met de betreffende assistente en dat soortgelijke gevallen in de toekomst voorkomen kunnen worden
. 

ijskast2009 schreef:je kunt beter je knieschijf breken op werkdagen tussen half 9 en 5 uur, dan word je tenminste wel geholpen.