Urielle schreef:Is het alleen trillen of ook echt ongecoördineerd bewegen?
Je kunt eens wat info opzoeken over 'tremor' als het alleen om trillingen gaat, er zijn verschillende varianten en oorzaken.
Het kan zijn dat je last hebt van een 'normale' trilling die iedereen eigenlijk heeft in bepaalde mate, maar dat het verergerd is door veel koffiedrinken, veel stress, drugsgebruik,...
Kan ook zijn dat je een neurologische aandoening hebt oid.
Er zijn ook diverse ziekten en aandoeningen waar tremoren symptomen van zijn, bijvoorbeeld MS, een schildklier die niet juist functioneert, Parkinson,... noem maar op.
Ik zou er persoonlijk verder onderzoek naar laten doen, je beschrijving klinkt best heftig.
Het zijn geen schokken, noujah.. meestal zijn het geen schokken.
Heb daar wel eens last van gehad maar dat is maar heel heel heeel af en toe.
koffie drinken doe ik niet, veel stress heb ik wel en roken doe ik ook..
maar dat roken kan er weinig mee te maken hebben want ik heb het echt al sinds mijn 8e ofzo..
de ziektes die je noemt klinken best wel eng!
misschien toch maar eens naar de huisarts gaan, ookal geloven mijn ouders er helemaal niet in.
Het is altijd 'aanstellen', maar hun zorg voor mij is ook niet zo geweldig goed..
ChrlOtte schreef:Om even in te gaan op je verleden, problemen & stress;
zou het kunnen dat je depressief bent ..? (kan ook in een hele lichte vorm zijn hoor)
Trillen is daar namelijk een mogelijk symptoom van.
Ehm, ja ergens zou het wel kunnen dat ik depressief ben...
Ben vanbinnen helemaal kapot, gebroken en ik snap dat jullie denken: 'goh dat heb ik een tiener al vaak horen zeggen' maar mishandeling op 3 van de 4manieren die er zijn, geen zorg krijgen, misbruiking van een jongen en veel buitengesloten worden sloopt je wel..
Er is een tijd geweest dat ik mezelf veel gesneden heb, en eigenlijk ben ik nog steeds niet helemaal van die tijd af als ik eerlijk moet zijn.. Het was volgens mij de laatste keer 2 weken geleden dat er een snee in mn pols zat..
Het enige erge is dat mijn ouders EN de school niet achter me staan omdat ze denken dat ik lieg over mijn thuissituatie omdat mijn ouders alles ontkent hebben..
vrienden zijn er wel voor me, maar mijn vertrouwen in mensen is slecht geworden naarmate de jaren zijn gevorderd..
Iedereen iig bedankt voor de lieve reacties!