Word nu best wel bang,

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Kiara04

Word nu best wel bang,

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-03-10 10:47

Het verhaal begint in 2005,tijdens een fijn buitenritje in september,word ik niet goed op mijn paard(Kiara),ik val er bijna naast en ben even buiten bewustzijn,Kiara die normaal een bloedhekel had aan fietsen,liet nu een vriend van me naast zich rijden om mij vast te kunnen houden.
Omdat we midden in het bos waren moesten we dus eerst naar stal,dat zou nog minstens een half uurtje /drie kwartier duren eer ik daar was.
Kiara,die normaal meent dat ze arabier is in het bos,heeft me heel rustig naar stal gereden.
Ik heb mijn leven echt aan haar te danken,want op de spoed bleek dat ik een hartinfarct had gehad.
2 weken later kreeg ik een Tia
Toen zijn alle onderzoeken van start gegaan en in November ontdekte ze dat ik een gat in mijn hart had.
Ik ben erna geopereerd,de cardioloog dacht dat het een klein gaatje zou zijn,maar het bleek een gat van 2,8 cm,te zijn, :o .
Ze hebben dat gedicht met een "parapluutje",helaas bleef ik hartkloppingen en ritmestoornissen hebben,dus weer een operatie,waarbij ze met elektrische stootjes hebben geprobeerd ze op te wekken en weg te branden,helaas is dit niet gelukt .
Omdat ik nog steeds af en toe het bewustzijn verlies(waarbij ik al een paar keer mijn gezicht ben kapotgevallen en 1 keer mijn duim heb gebroken,het pinnetje erin was zelfs overgeknapt, :o ),loop ik nog steeds bij de Neuroloog,ik ben al een antal keer opgenomen geweest,met tot nu toe geen resultaat.Ik mag inmiddels niet meer fietsen,alleen wandelen ver,autorijden kan ik ook vergeten,dus alles wat je moet besturen in het verkeer ,mag ik niet,dus mijn wereldje is heel klein geworden, :roll: .
27 Juli werd ik weer voor een week opgenomen en aangesloten op het EEG apperaat,er werd dan 24 uur per dag ook video-opname gemaakt,in de hoop dat het dan juist ook eens gebeurd.Dat is helaas niet gebeurd,wat er wel gebeurde was dat de uitslag van de Petscan niet goed bleek te zijn,er zijn plekken in de voorste hersenkwabben gevonden,dus nu moet ik 24 Maart weer terug naar Leuven voor nog meer testen!
Op dit moment word ik steeds een beetje meer vergeetachtig en heb veel hoofdpijn.
Ben ook voor het eerst in al die tijd bang voor de uitslag van de testen,hopelijk valt t mee,moest het gewoon even allemaal van me afschrijven,

Groetjes Cindy.

Jasmijn159

Re: Word nu best wel bang,

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-10 10:48

Heel veel sterkte!

rayo_de_sol

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-10 10:51

jeetje wat een verhaal zeg kan me voorstellen dat je nu best bang bent.

heel veel sterkte!

Aukelizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-10 10:55

Het is logisch dat je bang bent...Je lichaam laat je in de steek en je hebt er geen vat meer op. Ik wil je heel veel sterkte wensen in deze moeilijke tijd... :(:)

Blue_Eyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-10 10:58

Jeetje, wat eng! Veel sterkte!

bobolien

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-10 11:01

heel veel sterkte wat een naar verhaal zeg

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-10 11:01

Jeetje joh wat een verhaal! Veel sterkte hoor! :(:) Lijkt me erg moeilijk!

Lipstick

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-10 11:02

Jeetje wat vervelend!
Heel veel sterkte!

Blabla1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-10 11:05

Heel erg veel sterkte!

Eponastable

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-10 11:06

Sterkte TS!
Wat moet je schrik hebben volgens mij...

Wens je heel veel succes en hoop dat ze snel een oplossing hebben!

funnyhorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-10 11:07

Jeetje Cindy,we zijn bijna even oud en ik zou net zo bang zijn dan jij!
Da's heftig wat jij allemaal mankeerd meis!
Ik wens je in ieder geval héél veel moed en sterkte toe in deze akelige tijd!
Maar laten we er gewoon vanuit gaan dat alles weer goedkomt en dat je in de toekomst je dingen weer kunt doen. :(:)
Blijf positief denken!!!

Kiara04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-03-10 11:08

Bedankt allemaal,ik probeer ook zo positief mogelijk te blijven,maar soms is het moeilijk, :o .

chocobroodje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-10 11:09

Jeetje meid das ook niet niks! Ik hoop en duim voor je dat het allemaal meevalt. Heel veel sterkte.

zazu

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-10 09:21

Heel veel sterkte, het is een hele boterham om te moeten slikken. Heb je al een uitslag van 24 maart? Hopelijk krijg je goed nieuws.
Ik heb zelf ook een hele hoop problemen, (hartoverslag, lekje in hartklep, allergieën, astma, reflux en sinds verleden jaar netelkoorts die niet weg wilt gaan, maar sinds ik paardenmelk aan het drinken ben is het veel beter).

Nell_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-10 11:46

Wow, dat is niet niks! Wat knap dat je paard jou zo naar huis heeft gereden!
Heel veel sterkte!

uniekhorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-10 11:52

Jeetje wat een verhaal zeg, kan me voorstellen dat je bang bent. Hoe zijn de testen van 24 maart verlopen ?
Ik hoop dat het allemaal wat mee valt. :)