Omdat we midden in het bos waren moesten we dus eerst naar stal,dat zou nog minstens een half uurtje /drie kwartier duren eer ik daar was.
Kiara,die normaal meent dat ze arabier is in het bos,heeft me heel rustig naar stal gereden.
Ik heb mijn leven echt aan haar te danken,want op de spoed bleek dat ik een hartinfarct had gehad.
2 weken later kreeg ik een Tia
Toen zijn alle onderzoeken van start gegaan en in November ontdekte ze dat ik een gat in mijn hart had.
Ik ben erna geopereerd,de cardioloog dacht dat het een klein gaatje zou zijn,maar het bleek een gat van 2,8 cm,te zijn,
.Ze hebben dat gedicht met een "parapluutje",helaas bleef ik hartkloppingen en ritmestoornissen hebben,dus weer een operatie,waarbij ze met elektrische stootjes hebben geprobeerd ze op te wekken en weg te branden,helaas is dit niet gelukt .
Omdat ik nog steeds af en toe het bewustzijn verlies(waarbij ik al een paar keer mijn gezicht ben kapotgevallen en 1 keer mijn duim heb gebroken,het pinnetje erin was zelfs overgeknapt,
),loop ik nog steeds bij de Neuroloog,ik ben al een antal keer opgenomen geweest,met tot nu toe geen resultaat.Ik mag inmiddels niet meer fietsen,alleen wandelen ver,autorijden kan ik ook vergeten,dus alles wat je moet besturen in het verkeer ,mag ik niet,dus mijn wereldje is heel klein geworden,
.27 Juli werd ik weer voor een week opgenomen en aangesloten op het EEG apperaat,er werd dan 24 uur per dag ook video-opname gemaakt,in de hoop dat het dan juist ook eens gebeurd.Dat is helaas niet gebeurd,wat er wel gebeurde was dat de uitslag van de Petscan niet goed bleek te zijn,er zijn plekken in de voorste hersenkwabben gevonden,dus nu moet ik 24 Maart weer terug naar Leuven voor nog meer testen!
Op dit moment word ik steeds een beetje meer vergeetachtig en heb veel hoofdpijn.
Ben ook voor het eerst in al die tijd bang voor de uitslag van de testen,hopelijk valt t mee,moest het gewoon even allemaal van me afschrijven,
Groetjes Cindy.