Weet je zeker dat ie der niet al uit is, je zal de eerste niet zijn...
daantjuhhh
Geplaatst door de TopicStarter: 14-03-10 17:10
kimmie1 schreef:
Weet je zeker dat ie der niet al uit is, je zal de eerste niet zijn...
Ja dat heb ik ook al eens gehad. Maar volgens mij zit hij er nog, Tenminste ik voel hem nog zitten!
lovey_ou
Geplaatst: 14-03-10 17:10
met je duim je onderste ooglid tegen je oog doen en dan met je wijsvinger je bovenste ooglid naar boven en dan naar benede duwen zodat de uiteindes naar elkaar toe gaan zeg maar
ZZZZZ
Geplaatst: 14-03-10 17:11
naar je oog toe indaad, gwoon een beetj druk zetten. heb je net gedouchd dan heb ik dat ook soms
daantjuhhh
Geplaatst door de TopicStarter: 14-03-10 17:15
Carlijnnn schreef:
naar je oog toe indaad, gwoon een beetj druk zetten. heb je net gedouchd dan heb ik dat ook soms
Volgens mij is hij er toch al uit. Ik heb wel het gevoel dat hij er nog zit. Had last van mijn ogen (stof) dus wilde ze uit doen.
Door het pulken in mijn oog was mijn oog rood en dus moeilijk om te zien of er een lens in zat!
Ik heb dat laatst ook een keer gehad, het gevoel was echt alsof hij er nog in zat, maar ik kon hem nergens vinden in mijn oog. Heel geïrriteerd oog, uiteindelijk maar besloten datie er wel uit zou zijn. En inderdaad, nachtje geslapen, irritatie weg en dus ook geen lens.
Hij zat er nog wel in! Ik hing net lekker op de bank en elke keer als ik knipperde hoorde ik tik, tik... bij mijn oog lid.
Dus ik knipper een paar keer snel en hij valt zo op mijn wang! Hij zat denk ik toch onder mijn ooglid gevouwen ofzo!
Maflinger_S
Geplaatst: 14-03-10 19:29
Nou is ie er in ieder geval uit . Suffe dingen zijn het, ik zit soms ook zo te hannesen om ze er uit te krijgen, vooral als ze zich vacuum hebben gezogen.