maar ik werd wakker van de pijn net...
ik begon gister avond na het avondeten beetje krampen in mn buik te krijgen... die krampen kwamen me wel bekend voor, die heb ik wel vaker, dan heb ik lucht in mn darmen volgens mij.. dat doet een half uur of uur behoorlijk zeer, en dan kan ik de lucht weer kwijt via onder zeg maar
en dan gaat het altijd weer beter... maar nu niet.. gister beetje zo'n zeurende pijn gehad.. gisteravond in bed ook... verder niet echt pijn gehad.. maar vanochtend voelde ik dat het nog niet beter was.. verder vandaag gewoon normaal bezig geweest, en geen pijn verder gehad.. tot vanavond toe.. begon het weer beetje op te zetten.. maar nog steeds niet heel erg... ben ik naar bed gegaan rond uur of 10.. toen begon het wat erger te worden.. maar ik kon de hele tijd geen 'winden' laten.. (sorry voor het onsmakelijke
) ik ben in slaap gevallen en nu 20 min geleden wakker geworden... en nu doet het behoorlijk zeer.. ben ff aan de wandel gegaan.. ff naar toilet.. toen kon ik gelukkig er een paar laten.. wat wel een beetje oplucht maar niet genoeg... ik heb nog steeds een zere onderbuik... met beetje steek af en toe...ik heb geen last van diaree ofzo.. het zijn ook niet zulke krampen.. ook niet misselijk o.i.d
weet iemand wat dit zou kunnen zijn?? of wat ik eraan kan doen???
hoop dat iemand nog online is nu trouwens..