Buikgriep

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Steenbok12

Buikgriep

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-03-10 17:31

Pff werk zelf op een instelling en vijf van onze clienten zijn ziek geweest met de buikgriep. Het heerste flink op het terrein.
Moet zeggen dat ik me sinds vanochtend ook niet lekker voel, voel me misselijk en raar en niet fit en wordt langzaamaan steeds erger eigenlijk.
Hoop dus echt niet dat het doorzet, echt geen zin in := .

Nog meer bokkers met buikgriep?

gillianJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-10 19:09

Yep...helaas wel...
Gisteravond tijdens het eten werd ik niet lekker. Ben s'avonds wel gaan werken maar was misselijk en had buikkrampen.
Vanochtend ziek gemeld en ben de hele dag al misselijk met buikpijn. Voel me gewoon heel belabberd. Misselijkheid is in de loop van de middag weggetrokken en toen heb ik een paar beschuitjes gegeten.
Paar dagen geleden voelde ik me al heel moe, gewoon geen energie.

Iris82

Re: Buikgriep

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-10 19:14

Ikke niet, maar mijn moeder wel.
Ze belde net om het te vertellen.

Op mijn werk zijn er ook echt veel mensen met buikgriep.
Nog wel meer dan dat er de mexicaanse griep gehad hebben volgens mij. :D

conejo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-10 19:22

Hier ook buikgriep,

Woensdag rond half een werd ik wat misselijk, En om half 5 toch maar ziek naar huis gegaan van mijn werk en was maar goed ook rond 5 uur gooide ik mijn hele lunch er uit. Gisteren was ik nog wel slap en beroerd, beetje gegeten en binnen gehouden, vandaag alleen maar heel slap, Morgen weer proberen om te werken.

Steenbok12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-03-10 19:33

Ja daarom, hoorde ook zoveel verhalen om me heen,
Ik heb inmiddels alweer 4x overgegeven, had mijn avondeten maar laten staan en daarna ging het dus mis. Voelt ook echt raar, heb echt een hekel aan overgeven, kben gewoon leeg en dan krijg je dat gore gal. Lekker op tijd naar bed straks, hopen dat ik kan slapen en dat het morgen beter is. Verder voel ik me overigens niet heel ziek eigenlijk. Goed ik ga weer mijn piama aan want voel het weer opkomen...