2 april word ik geopereerd aan een cholesteatoom...(als je meer wilt weten moet je even op wikipedia kijken)
vorigjaar februari is mn ook begonnen met een ontsteking in mn gehoor gang die maar niet over ging en zo mn hele oor infecteerde, zo heb ik 9 weken met een ontstoken oor rond gelopen.
toen de ontsteking helemaal weg was kon de kno arts verder onderzoeken en bleken er poliepen op mn trommelvlies en zo heb ik nog n hele poos doorgekwakkeld omdat er niks te vinden was en zodoende werd er een ct-scan gemaakt en het bleek dus dat ik een cholestreatoom heb.
ik zie nogal op tegen de operatie ook omdat het dus minimaal 4 uur duurt en ik verder nog nooit geopereerd ben ik zou graag ervaringen willen weten!
groetjes jilletje
Ene moment ga je slapen en 2 tellen later ben je weer wakker.
)
Zij blijft er erbij tot ik onder narcose ben en ik zie haar terug als ik weer op m'n kamer ben.
) Na de operatie wordt je wakker met een tulband om je hoofd.. Verder heb ik er nooit echt veel last van gehad, de volgende dag zat ik altijd alweer gedouched en wel met mijn kleren op bed
)
)
Een jongen die na mijn naar binnen werd gereden, werkt het pilletje wel enorm bij (leek zo stoned als een garnaal en kraamde onzin uit