Mijn lichaam kan zichzelf niet meer warm houden, heb verschillende lagen kleding aan maar moet zeggen dat het steeds minder gaat werken.
Ben bij de HA geweest, die vonden dat ik me aanstelde. Hadden meer mensen last van met dit weer. Fifer heb ik al gehad en was volgens de HA niet mogelijk om te hebben... Waar ik wel erg bang voor ben is om Q-koorts te hebben. Langs mij zit een grote geitenboer waar Q-koorst geconstateerd is. Toen ik dat aan de HA vroeg zei die van, een meid van jou leeftijd(16) kan daar weinig last van hebben. Want jullie zijn veel gewent. Het enigste probleem is dat geen bloed durf te laten prikken. Heb vroeger veel in het ziekenhuis gelegen waardoor ik daar echt trauma's aan overgehouden heb. Nu zullen jullie wel denken niet zo aanstellen. Maar ik kan het echt niet... Daar denken jullie aan? Mijn HA neemt me niet serieus. Heb het met mijn ouders erover gehad, en die vinden dat ik me moet laten onderzoeken (bloedprikken etc.) Hoop dat iemand deze verschijnselen herkent en mischien eens advies kan geven over wat ik nu kan doen.
Sorry voor de spellings fouten, maar door de zware dyslexi kan het niet veel beter als dit

Maar ik mocht op een gegeven met met spoed voor bij het ziekenhuis omdat ik van de duizeligheid niet eens meer normaal kon zitten. En omdat ik voor mocht, kreeg ik gewoon de arts die als eerste beschikbaar was. En in verband met nog wat andere omstandigheden heb ik ook 3 verschillende huisartsen gehad, normaal heb ik er maar één hoor
. en dan iets over mn hoofd. en ze mogen absoluut niet zeggen dat de naald er in gaat... Dan is t wel te doen, met alleen een zweetuitbarsting