Ik ben al ruim 1,5 week erg duizelig/ licht in m'n hoofd. Alsof alles aan je voorbij gaat.
Ik heb een paar dagen een dieet gevolgd en dacht dat het daarvan was. Maar inmiddels eet ik goed (en meer dan genoeg
) en ik blijf duizelig.Verder had ik afgelopen week ongesteld moeten worden (slik de pil), maar mijn menstruatie is uitgebleven.
Omdat ik 2 zware antibiotica kuren gehad heb, was ik bang dat ik mss zwanger was.
Maar ik heb gisteren een (thuis)testje gedaan en die was negatief. Huisarts geeft aan over 2 weken nogmaals een testje te doen voor de zekerheid.
Kweet niet of er een verband is tussen zwangerschap en duizeligheid? Want ik ben verder niet misselijk ofzo. Dus denk niet dat ik zwanger ben (kweet niet of zo'n thuistest 100% betrouwbaar is?)
Waar kan het verder aan liggen? Ik slaap momenteel wel wat minder goed. Maar afgelopen nacht heb ik goed geslapen, maar ik blijf zo licht in m'n hoofd en heb vaak het gevoel flauw te vallen.
bleekjes en kringen onder m'n ogen.
maar ik drink geregeld zoethoutthee en dat zou je bloeddruk verhogen? En dat helpt niet