Chronische Ontsteking

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

veertjuh1987

Chronische Ontsteking

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-10 14:02

Zijn er hier noch meer mensen die last hebben van een chronische ontsteking? ikzelf ben vandaag bij de kno-arts geweest en zei hebben me verteld dat me trommelvlies gescheurd is en ik poliepen in me oor heb |(

Ik mag over 2 weken terug komen voor foto's en voor een gehoortest(begin namelijk ook doof te worden :(:) )

ik zou graag van andere willen weten wat er bij hun allemaal is gedaan en of ze na eventuele operatie er ook echt vanaf zijn

Fietspomp

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-10 15:04

Ik heb geen chronische ontsteking. Maar ik heb hele smalle gehoorgangen, verder ook niets aan te doen geloof ik. Maar hierdoor komt mijn oorsmeer vast te zitten en nouja, dat maakt me heel slechthorend en ik moet regelmatig naar de huisarts om het uit te laten spuiten (dan hoor ik ook gelijk weer 3 keer meer :P), als ik daar te lang mee wacht gaat de hele mik mak namelijk weer ontsteken. Dus ik heb wel flink vaak ontstekingen.

Heb je bij gronische ontstekingen gewoon nonstop een ontsteking? Of gaat het soms over en komt het dan weer terug?

veertjuh1987

Re: Chronische Ontsteking

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-10 22:22

Ik heb het nonstop...wel soms dat er gelukkig 1a2weken niks is.maar daarna begint het weer! ik krijg over 2 weken noch meer onderzoeken dus ben wel benieuwd daarna!.....ik loop hier nu ookal meer dan 15 jaar me,en nooit heb ik een verwijskaart gekregen,,nu gelukkig wel