Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
garny95 schreef:2misty2, is dat niet enorm eng onder plaatselijke verdoving ?
persoonlijk zou ik helemaal onder zeil willen, mijn man ook denk ik wel, hoe ervaarde jij dit ?
Hoe lang duurde het voordat het helemaal mooi was, de blauwe plekken periode bijv. , heb jij een tijd met een bril gelopen of iets ?
Fijn dat je resultaat erg mooi is geworden, is bij jou alles vergoed of moest je ook meebetalen ?
Ik adviseer je man wel voornamlijk als die het rond de zomer gaat doen, even goede creme bij de DA te halen om op je littekens te smeren. Bedoel zonnebrand. Ik heb speciale voor op je ogen. Kost wat maar dan worden je littekens niet bruin en heeft het kans goed te genezen. Kzal even voor je kunnen kijken welk merk ik heb. 
Raja schreef:Mijn moeder heeft dit een hele tijd terug laten doen. Een ooglid corectie dan.
Ze is super tevreden over hoe het is gedaan.
Ze is naar een prive kliniek geweest in Scheveningen.
Ze heeft weinig na pijn gehad en was met een dag weer thuis.
Nu weet ik natuurlijk niet hoe dat gaat bij een wenkbrouw lift.
Maar ik weet van moeder dat er echt heel erg tevreden over is. Geen littekens en heel netjes gedaan. Ook niet te opvallend zeg maar.

LiSSy schreef:ik zou hiervoor persoonlijk eerder naar een goed ziekenhuis gaan met een goede plastische chirurg dan naar een privekliniek.
maar misschien is dat ook wel alleen het idee
Sterker nog, voor een aantal van hen geldt dat ze in een academisch ziekenhuis bijzonder goed zijn in hun vak, maar daar geen puur esthetische operaties uit (mogen) voeren. De verbintenis aan een privekliniek maakt dat ze ook patiënten zonder bijzondere indicatie kunnen opereren. 
nicole3939 schreef:Ik heb vorig jaar een bovenlidcorrectie laten doen, omdat ik veel last van hoodpijn had.
Gewoon bij ons in het ziekenhuis.
Dit ook onder plaatselijke verdoving, geen pijn en niet eng. Wel raad ik je aan om 2 weken van te voren te beginnen met arnicadruppels te nemen, dat scheelt enorm met de blauwe plekken. Die heb ik helemaal niet gehad, alleen veel vocht. De 1e 2 dagen bijna ook alleen maar met coolpacks op me ogen gelegen. Na een week de hechtingen eruit, en zag er al veel beter uit.
Eigenlijk als je alles naderhand bekijkt, vond ik het 100% meevallen.
WhiteRose schreef:LiSSy schreef:ik zou hiervoor persoonlijk eerder naar een goed ziekenhuis gaan met een goede plastische chirurg dan naar een privekliniek.
maar misschien is dat ook wel alleen het idee
Ik werk voor een privekliniek waar alle artsen een vaste aanstelling in een "gewoon ziekenhuis" hebben - dus daar zit geen enkel verschil tussen niveau arts in ziekenhuis of privekliniekSterker nog, voor een aantal van hen geldt dat ze in een academisch ziekenhuis bijzonder goed zijn in hun vak, maar daar geen puur esthetische operaties uit (mogen) voeren. De verbintenis aan een privekliniek maakt dat ze ook patiënten zonder bijzondere indicatie kunnen opereren.
TS: ik denk dat je vooral uit moet gaan van waar jullie je goed bij voelen. Jullie moeten het vertrouwen hebben, je laat tenslotte een boel over aan zo iemand.
Eventueel weet ik wel een arts waar ik alle vertrouwen in zou hebben, maar ik zit hier niet voor mijn werk. Mocht je hier informatie over willen, doe ik dat graag per PB
Ik hoop dat het jullie de resultaten geeft die jullie verwachten. Reken er wel op dat hij de eerste 10 dagen niet toonbaar is, en het échte resultaat ook even op zich laat wachten 
WhiteRose schreef:Mooi zo! Die afspraak maken is vaak een eerste hobbel, en daarna gaat alles wel een beetje vanzelfIk hoop dat het jullie de resultaten geeft die jullie verwachten. Reken er wel op dat hij de eerste 10 dagen niet toonbaar is, en het échte resultaat ook even op zich laat wachten
En, hoewel dat raar klinkt: heel veel plezier ervan!