Deze nacht ben ik wakker geworden (rond een 5u) en voelde ik me enorm misselijk, niet normaal. Rennen naar de wc (gaat moeilijk als je pas wakker bent
) en ik had ontzettende diarree. Ik had ook het gevoel dat ik moest overgeven, maar dat kwam nog niet. Tegen de ochtend, 7u, was ik nog steeds misselijk, opnieuw diarree. Thuis gebleven van stage.
9u, diarree + overgeven. Ik dacht dat het wel zou over zijn, nu dat alles er uit is. Niets is minder waar, het overgeven bleef en de diarree ook.
Mijn lichaam kan niets binnen houden, geen slokje water, niets! Dus medicatie nemen helpt niet, het komt er zo weer uit.
Ik heb geen spierpijn, heb verder geen hoofdpijn. Mijn lichaamstemperatuur is 37,2°C , dus nog geen koorts.
Wat moet ik nu doen? Kan ik iets doen? Alles komt er zo weer uit. Begin me nu wel slap te voelen, logisch veronderstel ik, heb van gisterenavond niets meer gegeten. (Oh jawel, een yoghurtje maar dat was er zo weer uit
)Ik ga even nakijken voor school als ik een doktersbriefje nodig heb of niet..
Iemand tips?
Bedankt!
ps: ik heb de zoekfunctie gebruikt maar vond niet onmiddellijk iets...
Probeer toch kleine beetjes te drinken/eten. Beschuitjes enzo. Je kent 't wel 
, en daarna hoefde ik niet meer om de 10 min. naar de wc te rennen. De dag erna was het al bijna over.