GA.MA Digtal laser-ion.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Sarcasm

GA.MA Digtal laser-ion.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-03-10 11:34

Hallo, ik ben opzoek naar een goede stijltang voor dik haar! Iemand die ik ken heeft een CHI ofzo, ik zat een beetje te zoeken en kwam een stijltang met laser ofzo tegen?

Citaat:
GA.MA DIGITAL LASER-ION CP3 Gratis Mini Stijltang
GA.MA Tourmaline Laser Stijltang gebruikt de laatste ION technologie om het haar te verjongen en te herstellen tijdens het steil maken van het haar. Nu met gratis Mini Ga.Ma Stijltang.

De negatieve ionen ontstaan door geladen electriciteit. Deze worden op het haar geschoten waardoor het haar gaat glanzen, zacht maken en het haar niet meer statisch is. Op het haar onstaat een zijdeachtige glans.De GA.MA Keramische Laser Stijltang werkt op een voltage van 110 en 220 voltage. Is te gebruiken in Europa en Amerika temperatuur met een max van 220° graden. De stijltang is digitaal in de stellen tussen de 150 en 220 granden celcius.De nieuwe laser technologie genereert maar liefst 2 miljoen ionen per vierkante centimeter en zijn een bron van gezondheid voor je haar. Deze energie maakt het mogelijk het haar te repareren op moleculair niveau. Garantie 1 jaar.

Heeft iemand hier ervaring mee, of met de stijltangen van CHI?

CtjeLief

Re: GA.MA Digtal laser-ion.

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-10 12:13

ik heb zelf ook een Ga.Ma.. al enkele jaren, supermerk! Zou nooit een ander willen.. ken dit specifieke type niet, maar Ga.Ma is gewoon een supermerk.. die van mij kan ook tot 220 en heeft ionische werking..

muiszje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-10 12:17

en hoeveel kost die Ga.Ma dan?

Ik zelf heb er nu alweer 4 jaar 1 van babyliss, Die doet het erg goed, maar begint nu toch echt aan het eind van zijn latijn te raken. Ik stijl me haar toch wel 3 keer per week volledig en elke dag mn pony (want die krult soms zo irritant op). Het laatste jaar wordt mijn haar toch wel statisch van het stijlen, dus ik moet echt opzoek naar een andere.
(Ik geloof er trouwens niet in dat stijlen goed kan zijn voor je haar, maargoed, het oog wil ook wat en als mijn haar niet stijl is, voelt het vreselijk aan en is er geen land mee te bezeilen.)

Sarcasm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-03-10 13:40

Ik wil graag een CHI stijltang, best duur maar wel goed!