Statisch!!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

BWendyB

Statisch!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-03-10 15:18

Hoi,
Ik word er echt gek van... ik ben ontzettend statisch, alles wat ik aanraak, krijg ik een schok; de hond,me dochtertje,metale dingen, me vriend etc. Me haar is niet statisch alleen ik wel en krijg alleen maar schokken... Hoe krijg ik dit weg en hoe moet ik ermee om gaan?? Helpppp :x %)

Ann_Pam

Re: Statisch!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-10 15:20

hier zijn al een boel topics over te vinden als je het bij zoeken intypt ;)

BWendyB

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-03-10 15:24

Ann_Pam schreef:
hier zijn al een boel topics over te vinden als je het bij zoeken intypt ;)

Kon alleen een boel vinden over statisch haar...maar niet over dat je zelf statisch bent

TessJS

Re: Statisch!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-10 15:29

hahaha ik ken het! als ik mijn, toen tijdige vriend, een kus wou geven kreeg hij een schot van me! niks aan te doen ben ik bang

troi

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-10 15:30

andere schoenen aantrekken.. Ik geloof dat rubber de stroom juist niet afvoert en leer wel (of omgekeerd..) maakt erg veel verschil! Ik krijg altijd oplawaaiers van deurklinken en maak tegenwoordig een keurige buiging (en raak even de grond aan) voordat ik een deur opendoe. Volgens mij is het een zwaar hilarisch gezicht maar ben er zo zat van..

BWendyB

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-03-10 07:38

troi schreef:
andere schoenen aantrekken.. Ik geloof dat rubber de stroom juist niet afvoert en leer wel (of omgekeerd..) maakt erg veel verschil! Ik krijg altijd oplawaaiers van deurklinken en maak tegenwoordig een keurige buiging (en raak even de grond aan) voordat ik een deur opendoe. Volgens mij is het een zwaar hilarisch gezicht maar ben er zo zat van..

Haha kan me voorstellen idd :D

Als ik geen schoenen aan heb, heb ik er geen last van...vind het wel vreemd hoor..