haar oppepper

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

marleen_usar

haar oppepper

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-03-10 13:35

Ik kocht zo,n zakje met stap 1 en stap 2,bij de Tuinen.Echt heel fijn spul voor mijn krullen bos,maar je gebruikt het maar eens in de zoveel tijd.Het zat erg goed en de krullen zaten ook super.Zijn er oppeppers die ook zo goed werken en die bv iedere week kan gebruiken? Stap 2 leek een beetje op oile,ik heb nu wat baby olie geprobeerd maar dat geeft een heel ander resultaat.

Tivoli

Re: haar oppepper

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-10 13:40

Gebruik een serum,te krijgen in alle merken en prijsklasses. :)

efaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-10 13:42

ik zweer ook bij serums geeft ook een soort olie achtig laagje zonder het vet te maken bijv van johnfrieda die vind ik zelf heel erg fijn

ikenindi

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-10 13:43

Ik raad in ieder geval af om een haarmasker gebruiken... Bij mij is dat tot nu toe iedere keer drama... Het resultaat is vaak een bos haar waar ik niks mee kan. Zo futloos als ik weet niet wat :s (ik heb wel stijl haar)

JoT

Re: haar oppepper

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-10 19:26

Ik gebruik ongeveer 1 keer per week een capsule van Hennaplus, van die rode dingen zijn dat. Gewoon in de meeste drogisterijen te krijgen. Hoef je niet uit te wassen, ik gebruik het meestal ipv conditioner. Heerlijk spul, werkt prima :) En ik heb overigens ook krullen.