2de brief voor HPV inenting al weer ontvangen.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

miss_lizje

2de brief voor HPV inenting al weer ontvangen.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-03-10 17:53

Hallo bokkers,

Aangezien het andere topic al weer oud was maak ik er 1 voor alle mensen die een 2de brief hebben ontvangen.

Na het niet nemen van de prik heb ik vandaag een nieuwe uitnodiging ontvangen voor het halen van de prik.
Zoals het er nu uitziek ga ik hem nogsteeds niet halen. Een belangrijke reden voor mij is gewoon dat hij toch maar voor 2 types "beschermt" terwijl er honderde types zijn of kunnen ontstaan.

Wel ben ik erg benieuwd wat de meisjes/meiden die hem eerst niet hebben gehaald er nu over denken. Zijn er meiden die de prik nu wel nemen of nog steeds niet?

Groeten,

larabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-10 18:02

Ik heb nog geen tweede brief ontvangen maar ook ik blijf bij mijn besluit om hem niet te halen en zal dus ook op de tweede brief niet reageren. Het is namelijk niet zo dat ik de eerste keer niet geweest ben omdat ik niet kon of geen zin had, ik heb er over nagedacht en er vanalles over gelezen en toen pas besloten dat ik hem niet wil hebben en bij dat besluit blijf ik.Een tweede brief lijkt mij alleen zinnig voor de mensen die hem de vorige keer "vergeten" zijn of iets dergelijks en hem eigenlijk wel hadden willen hebben.

Alet74

Re: 2de brief voor HPV inenting al weer ontvangen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-10 18:24

Zijn het dan niet de meest 'gangbare' types waartegen het vaccin beschermt?
Als ik nog zo jong was, zou ik hem echt gaan halen, baat het niet, dan schaaft het niet.

furious

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-10 18:26

Alet74 schreef:
Zijn het dan niet de meest 'gangbare' types waartegen het vaccin beschermt?
Als ik nog zo jong was, zou ik hem echt gaan halen, baat het niet, dan schaaft het niet.

Ik had hem ook gehaald als ik in aanmerking kwam :j Zie geen nadelen.

Anoniem

Re: 2de brief voor HPV inenting al weer ontvangen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-10 18:39

Ik heb de brief ook weer gekregen.
Gelijk verscheurd en weggegooit.
Wou de eerste niet en nu dus ook niet.
En daarbij weet het UMCG groningen niet hoe mijn ziekte er op reageerd ( heb castleman disease, ben 8ste kind op de wereld die het heeft. En die ziekte zorgt ervoor dat er goedaardige tumoren kunnen groeien in me lyfmeklieren)

miss_lizje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-03-10 18:43

tja, schaaft het niet dat is nog niet bewezen he ;) maar voor mijn keuze draait daar het niet om.
Ik ben niet het type wat je soms bij ons op school ziet lopen, de types die ik zie al risico factor omdat ze welke week met een andere jongen lopen. Daar pas ik dus totaal niet bij, ben niet het type afgeleberde boterham.. Meer het tegenover gestelde :+ .

Ook lijkt het me sterk als je in de toekomst een partner heb, beide op eventuele soa's heb getest en niet vreemd gaat dat je het ook kan krijgen. maar correct me if im wrong.