Morgen naar het ziekenhuis...

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Lieke__

Morgen naar het ziekenhuis...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-03-10 17:30

Dilemma!

Ik kreeg een tijdje geleden van m'n tandarts te horen dat ik goed m'n tandvlees moet poetsen. Dus ik netjes gedaan, maar m'n tandvlees begon bij een tand naar beneden te trekken en af en toe te ontsteken. Nu kwam mijn tandarts met het briljante idee om een stukje van mijn gehemelte af te halen en op m'n tand te plakken.

Nu moet ik morgen daarvoor naar het ziekenhuis. De tandartsassistente zei dat het nmisschien niet alleen ee consult is, maar dat ze het misschien ook al meteen gaan doen. Ik krijg dan plaatselijke verdoving.

Nu is er niemand om mete supporten in het ziekenhuis, en om me te brengen. Ik heb niet gebeld, omdat ik niet wil weten of ze het gaan doen, dat merk ik dan wel.

Nu vraag ik me af, kan ik daarna gewoon zelf met de auto terug rijden, of raden jullie mij dat af?

Pluttersput

Re: Morgen naar het ziekenhuis...

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-10 17:33

Ik wet het niet. Op zich heeft het niet zoveel te maken met je hele toestand, omdat het plaatselijk. Aan de andere kant, het is toch een vrij zware ingreep denk ik. Plaatselijke verdoving, tijdje liggen (denk ik).
Ikzelf zou niet meer alleen terug willen rijden.

Silletje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-10 17:34

Met mn verstandskies trekken mocht ik al niet alleen terug rijden.. ik zou dus toch even informeren of er niet iemand mee kan

chocobroodje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-10 17:41

Lijkt me toch ookniet verstandig, Succes in ieder geval!

MiSz_SaNdY

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-10 17:46

ik ben een x goed beroerd geworden van een plaatselijke verdoving dus ik zou het zeker weten niet doen!
en ik heb veel verdovingen gehad

SWP

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-10 17:47

Lijkt mij dat ze het niet gelijk doen hoor, ik dacht meestal eerste keer alleen kijken.
Misschien anders morgen voor dat je gaat toch even bellen?