Al 2 dagen darmpijn

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Relien

Al 2 dagen darmpijn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-03-10 10:10

Hoi allemaal.

Normaal ben ik niet echt van dit soort topics omdat ik vaak de antwoorden al weet maar ik weer me nu echt geen raad.
Ik heb sinds vrijdag al hele erge darmkrampen. Het ging vrijdag en zaterdag nog wel om de dagen door te komen. Maar sinds gister middag heb ik super veel pijn en moet ik super vaak naar de wc. Ik heb ook hele erge diaree. De pijn was vanmorgen zo erg dat ik gewoon moest overgeven.

Nu heb ik al een kruik op me buik gelegd maar dit werkte niet, een kopje thee gedronken ik kon alleen maar weer snel naar de wc gaan. zo ook met al het andere drinken en eten. Het komt er super snel weer uit.

Ik weet nu niet meer wat ik moet doen. Ik zal wel naar de huisarts moeten. maar tot die tijd wil ik wel kijken of ik wat anders kan proberen

upendo

Re: Al 2 dagen darmpijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-10 10:12

Ik zou gewoon naar de HA gaan en niet aanrommelen.. :)

Weet je of je wat afwijkends hebt gegeten de afgelopen dagen?

Marloez

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-10 10:14

Ik heb precies het zelfde gehad, en volgens mij half NL met mij. :x
Ik heb een paar dagen plat gelegen en héél veel thee/frisdrank gedronken (en smakeloze kaakjes gegeten, het enige wat ik binnenhield :P )

Ik denk niet dat je hiervoor naar de huisarts hoeft. Gewoon een paar dagen uitzieken en zorgen dat je niet uitgedroogd raakt. :j

Beterschap!

Relien

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-03-10 10:16

upendo schreef:
Ik zou gewoon naar de HA gaan en niet aanrommelen.. :)

Weet je of je wat afwijkends hebt gegeten de afgelopen dagen?

ik heb niks raars gegeten mijn moeder heeft niks terwijl we toch het zelfde hebben gegeten

Annick75

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-10 10:18

Er heerst weer buikgriep (o.a. norovirus) en dat kan met flinke kramp gepaard gaan. Probeer in elk geval voldoende te blijven drinken en dan liever geen prik, ijskoud of erg suikerhoudend spul is mij verteld, maar (lauwe) thee, bouillon en dat soort dingen. Zure vruchtensappen schijnen ook niet zo geweldig te zijn bij buikgriepachtige verschijnselen. Door de diaree raak je ook veel zout kwijt, dus die bouillon is geen overbodige luxe. Heb je het idee last te krijgen van uitdrogingsverschijnselen, dan is ORS aan te raden. Tegen de dramkrampen wil bij mij venkelthee nog wel eens helpen. Is niet echt heel erg lekker, maar het heeft van nature een krampremmende werking.

En als je het niet vertrouwd idd even contact opnemen met de huisarts.

Beterschap!

CM_

Re: Al 2 dagen darmpijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-10 10:29

Klinkt idd als fikse buikgriep.

Beterschap!!