Ik heb 10 paginas bekeken van mensenwelzijn maar kon het er niet tussen vinden, dus open even een topicje.
Mijn haren zijn van bruin, maar een tijdje terug begon het toch te kriebelen om lekker blond te gaan.
Dus was begonnen met 10 highlights erin te laten zetten bij de kapper.
Deze highlights werden als snel een verslaving, en heb er onderhand 90 inzitten.
Mijn haren zijn nu dus helemaal (wit) blond, wat ook de bedoeling was hoor! Want om het blond te verven, kreeg ik niet de kleur die ik graag wou ( omdat mijn haar veel rood-tinten bevat )
Alleen het wil gewoon niet meer, ik weet dat verven en al die troep echt finest voor je haar is..
Vooral mijn voorlok is echt zo stijf als iets, mijn haren breken af, maar dan echt kleine stukjes.
En ik heb het gevoel dat ze gewoon een stuk korter zijn geworden door het afbreken..
& ik vind het vreselijk! Dus daarom vraag ik jullie om hulp.
Heb shampoos en conditioners gekocht, Herbal Essences Colour Queen de roze voor gekleurd haar.
Van Gliss Kur > Hair repair Liquid Silk Gloss Conditioner, Haar als zijde. ( ONhandelbaar, glansloos haar )
& Van Gliss Kur > Hair repair Total Repair Weightless Quick & Light Masker ( Fijn futloos beschadigt haar )
Is dit een goede combinatie?
Heeft iemand ervaringen hiermee met afbreken, futloos, pluizig, stijf haar....
Ik weet dat verven / highlights het grootse probleem zal blijven,maar ik zou daarvoor een oplossing willen.

denk dat je meer resltaat hebt na een weekje