Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

weet ze naam zo niet 

_Daniella schreef:en anders knip je het plat gedeelte van een normale pleister eraf en doe je het daarvan
barbar schreef:ik werk in de horeca en heb een aantal keer echt flink in mijn hand gesneden, met zoiets ben ik 2 keer naar EHBO geweest maar ze doen er niks aan.
ik zou het dichtplakken met zelfgemaakte zwaluwstaartjes en daar dan een gaasje overheen doen.
ik zou er niks opsmeren, dan heb je alleen maar meer kans dat het gaat ontsteken.
barbar schreef:ik werk in de horeca en heb een aantal keer echt flink in mijn hand gesneden, met zoiets ben ik 2 keer naar EHBO geweest maar ze doen er niks aan.
ik zou het dichtplakken met zelfgemaakte zwaluwstaartjes en daar dan een gaasje overheen doen.
ik zou er niks opsmeren, dan heb je alleen maar meer kans dat het gaat ontsteken.

voor de gevoelige maagjes
barbar schreef:ik heb een keer een snee bovenop mijn knokkel gehad en als ik mijn vinger boog zag je mijn bot, zelfs daar deden ze niks aan, alleen een zwaluwstaatje en een verbandje.
ik hoefde zelfs geen tentanusprik toen ik aangaf dat ik me gesneden had met een mes waar ik daarvoor kip mee geseden had.