Pluis haar.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Pluis haar.

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-10 19:03

Hoi. :P
Ik ben het nu helemaal zat. Mijn haar pluist als een gek, ik heb bijna alle middeltjes en shampoo's enz geprobeerd, maar die helpen meestal maar
10 minuten, en dan pluist het weer. Ook als ik het styl met de styltang blijft dat ook niet zo lang zitten, terwijl ik toch een goeie heb..
Wie heeft de tip??

barbar

Re: Pluis haar.

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-10 19:18

heb je die olie achtige serums van andrelon al geprobeert?
hoef je maar heel weinig van te gebruiken, wel meer dan hun aangeven, je kan het op droog en nat haar gebruiken.

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-10 19:20

Wat Barbar zegt :j
Ik gebruik die serums ook, werkt bij mij heel goed.
Ook een beetje wax in je handen warmen en door je haar heen wrijven werkt.
Gebruik je föhn ook niet te warm, je haar gaat dan meer pluizen. Het beste kun je je haar niet helemaal droog föhnen en de rest in de lucht laten drogen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-10 19:21

Oke ik zal het eens proberen!
Fohnen/ aan de lucht drogen maakt bij mij allemaal niet uit, het pluist beide net zo hard :+

patrice02

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-10 19:21

azia straight van klis kur (de paarse) werkte voor mijn pluizebos perfect :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-10 19:22

Oke, thnx voor de tip. :)

Konstantine

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-10 19:25

Ik ken het probleem... Heb een griezelig serumpje van Gliss Kür tegenwoordig, dat werkt wel redelijk, maar het is geen wondermiddel...

loez

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-10 19:25

Ik heb nu van de action een of ander Serum van het merk: Hegron!

Super spul, ik heb best lang haar en heb er weinig voor nodig om fijn haar te krijgen! Ook voor het stijlen gebruik ik dit en na het stijlen heb ik echt geen pluishaar :)

Je haar wordt er heerlijk glad van en knoopt ook niet.

Passowa

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-10 02:15

hohoho :Y) ik ben de koningin vn het pluishaar denk ik :')
ontelbare shampoos, conditioners, maskers, aan de lucht laten drogen, in handdoek winden en zo laten drogen,...nix helpt, ik blijf pluizen :P
en als het dan nog eens regent, is het helemaal verpest :+
ik zoek nog steeds nr een wondermiddeltje...dus ik lees ff mee :Y)
vandaag nr de kapper geweest en daar gevraagd welke conditioner ze aanraden..eentje van 15€ :Y) vind ik toch een beetje veel *twijfel*

Marchador

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-10 10:42

Wat voor haar heb je zelf?
Mijn haar is ook enorm shaggy en ik heb nu iets bij kapper in mijn haar gehad dat werkt echt goed.

Je kan het zowel in nat en droog haar doen.. ik zal eens kijken hoe het heet:

Catwalk
Tigi
Curls Rock

Ik heb ook allerlei middeltjes, shamppo's en conditioners gebruikt.. maar niets hielp en ik was van plan om de schaar erin te laten zetten.
Mijn haar had ik ook altijd vast.
Enige wat nog wel hielp was de stijltang, maar dat ligt ook aan het weer.

YMJArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-10 12:16

Ik heb ook ongelooflijk pluishaar, niet normaal meer := Heb het 3 jaar geleden kort laten knippen. Maar nog steeds pluishaar van hier tot Tokyo. Daarbij heb ik het pasgeleden 2 keer vlak achter elkaar laten ontkleuren en blonderen.

Zo ga ik het pluis tegen:
- 's Ochtends haar wassen met zilvershampoo van Andrélon om gele gloed tegen te gaan. Als ik mijn haar de avond ervoor al heb gewassen maak ik het alleen even nat.
- Voorzichtig droogknijpen met een zachte handdoek. Niet heel hard gaan wrijven, want dan krijg je sneller pluis.
- Als het handdoekdroog is doe ik er serum van John Frieda in (paarse flesje)
- Voor het föhnen spuit ik er heat-protecting van Osis op.
- Na het föhnen nog een beetje serum van John Frieda.
- Dan weer heat-protecting van Osis, want mijn lok stijl ik altijd met de stijltang.

En om het in model te brengen gebruik ik een wax. Meestal van Osis. Mijn vader heeft sinds kort 'brylcréme'. Dat gaat pluis ook erg goed tegen! En ik heb altijd een flesje john frieda serum in mijn tas om nieuw pluis tegen te gaan.

Maripossa

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-10 22:02

Ik heb momenteel een serum van Gliss Kur, maar wil graag een van Biosilk, die schijnt erg fijn te zijn. :) Verder probeer ik het niet al te veel te borstelen, want daar gaat het alleen maar meer van pluizen. Vaak kam ik het met mijn vingers of met een grove kam even door. :j

CKR

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-10 22:20

Hier een biosilk gebruiker! ;) Vind het persoonlijk een erg fijn serum, tot nu toe de beste die ik ooit gebruikt heb. Het is wel een stukje duurder als bijvoorbeeld andrelon, maar kwalitaties merk je echt wel verschil.

De beste tip tegen pluis haar is toch echt serum. jouw haartype is. Gebruik daarnaast een goede shampoo die geschikt voor Probeer niet teveel met warmte apparaten te werken, dit is niet echt bevordelijk voor je haar. En altijd een heat protector gebruiken!!

Marchador

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-10 02:23

Biosilk werkt helaas niet bij mij tegen het pluizige

Blablabla11

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-10 02:24

Paulaa_ schreef:
Ik ben het nu helemaal zat. Mijn haar pluist als een gek, ik heb bijna alle middeltjes en shampoo's enz geprobeerd, maar die helpen meestal maar
10 minuten, en dan pluist het weer. Ook als ik het styl met de styltang blijft dat ook niet zo lang zitten, terwijl ik toch een goeie heb..
Wie heeft de tip??

een klein beetje brilcream gebruiken

werkt perfect

Afbeelding

Valliej15

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-10 03:15

Ooh nee ik ben echt het opperhoofd van pluis haar ik gebruik john Frieda antipluos oliebol werkt SUPER witte tube met een blauw/ laars achtig dopje !!! Goodluck

YMJArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-10 10:30

Lindy1982 schreef:
Paulaa_ schreef:
Wie heeft de tip??

een klein beetje brilcream gebruiken

werkt perfect

Afbeelding

Dat heeft mijn vader ook om in zijn haar te smeren. Ik heb het eens geprobeerd, en het is echt goed spul! Je haar wordt er ook heel erg lekker zacht van :j

Valliej15

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-10 11:16

Heb het nog ff voor je uit de badkamer gejat .... John frieda frizz-ease Style secret agent anti pluis finishingcreme ... Zo dat was een mond vol haha succes

Kenzo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-10 11:49

Henna hair repair werkt daar ook goed voor. Kost niet veel en je kan het iedere dag gebruiken.

Nicole85

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-10 13:31

Ik heb er nu met dit weer ook heel erg veel last van.

Ik heb een masker gekocht voor droog-pluizig haar.
Dit doe ik nu een keer per week in mijn haar.

Verder -wat hier ook wordt besproken- smeer ik iedere ochtend wat "vets" in mijn haar (heb nu spul van Loreal). Dan stijl ik mijn haar. Door de warmte wordt het "vette" goed verdeeld door het haar. Hierdoor lijkt het natuurlijk :)

Overigens heeft het dan niet een vette uitstraling.