bloedverlies

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

juline

bloedverlies

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-02-10 18:17

Hopelijk kunnen jullie mij misschien gerust stellen anders wordt het toch een bezoekje aan de huisarts..

Ik slik al jaren de pil maar sinds anderhalve week blijf ik heel ligt bloed verliezen. Dit is halverwege mijn strip begonnen. Moet nog tot komende zondag door slikken.
Heb wel veel last van stress zou het daar aan kunnen liggen?
Moet ik me zorgen maken? En dus een bezoekje aan de huisarts brengen?
Of juist onmiddelijk stoppen met de pil en hopen dat ik goed ongesteld wordt en dan weer gewoon na 7 dagen beginnen met de pil?
Heb hem 1 dag vergeten in te nemen maar wel binnen 36 uur ingenomen.
Heb ook wel last van een lichte druk op mijn buik minder dan als ik ongesteld ben maar het voelt wel een beetje het zelfde.
Maar vindt het zo raar dar het al zeker anderhalve week is en ik gewoon de pil slik iedere dag.
Kan het iets geks zijn?

Rebel_Jits

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-10 21:35

Soms kan een pil na jaren gebruik te licht worden, zeker als je nog wat jonger bent.
Echter zou ik me bij eenmalig geen zorgen maken. Maak je strip normaal af, anders ben je niet veilig meer. En kijk de volgende strips of het weer raak is.
Gewoon afwachten dus.

__Marije__

Re: bloedverlies

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-10 21:59

Heb je hem misschien een keer doorgeslikt? Ik slik hem vaak een keer door en kreeg een beetje het zelfde als jij, héél licht bloedverlies en dat blijft wat langer aanhouden.. Nu is het eindelijk zo'n beetje voorbij maar dat heeft wel 1,5 week geduurd?

Mars

Re: bloedverlies

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-10 20:36