Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Heeft niemand door, aangezien ik wel een grote bek terug geef...
)
en ben daarom nu dus trots op mijn Duitse achtergrond 
En ben er ergens best trots op, ondanks dat ze enorm lastig zijn als het gaat om rijden of hardlopen
.. Kwam bij de verkeerde vriendin terecht, verkeerde groep, de hele groep heeft zich tegen mij gekeerd en de school tegen mij op proberen te zetten.. Ik werd stil, stiller, stilst en mijn cijfers gingen van 8en en 7en naar 3en en 4en. Mijn tas hebben ze leeggeroofd en alles eruit gehaald! Mijn lege tas heb ik weer teruggevonden, vertrapt, bij de kluisjes.. De inhoud is nooit meer gevonden..
Her en der lag een verscheurd stukje agenda, met de foto's van mijn vriendinnen (van voor de verhuizing), in stukken.. Leraren die je dan naast je pester zetten omdat je geen boeken hebt..
.. Op een gegeven moment had ik niemand daar.. Dat breekt je, verschrikkelijk.. Pauzes, daar keek ik verschrikkelijk tegenop.. Alleen je boterhammetje eten.. Was blij als ik les had..
Ik herinner het me nog, met een lachende kop aan mij vragen of ik geen autist was omdat ik steeds stiller werd, dankzij haar...
Adil18 schreef:Janine1990 schreef:Ooh, nee zeggen kan ik heel goed...
Ik word alleen wel heel onzeker van uitspraken van m'n zusje...Heeft niemand door, aangezien ik wel een grote bek terug geef...
Herkenbaar, maar achter die grote bek is een gekwetst persoon die niemand herkent door die stomme fassade...

Kytha schreef:Heftig, Shatterd..
Herken dat ook.. een hele klas die je uit zit te lachen en vreselijk kleineert, je spullen vernielen, je bekogelen met van alles en nog wat (en leraren die gewoon doen alsof ze niks in de gaten hebben..) De angst en het verdriet. En jezelf in slaap huilen.
Ik weet eerlijk gezegd ook niet wat ik zou doen als ik 1 van die pesters tegen zou komen. Ik ben niet agressief aangelegd, maar dan sta ik niet voor mezelf in..
Janine1990 schreef:En dan te bedenken dat ik zo m'n mondje hou als ik haar te vrolijk ben en zij dus niet wil dat ik haar met de auto naar het werk breng, maar m'n ouders dat moeten doen.
En ik vrolijk haar geld geef om benzine te halen voor d'r scooter, die ik nooit heb gehad.
En ze zegt gewooon vrolijk tegen me dat ze zich voor me schaamt...
Nee, dan kan ik ook wel beginnen met me voor haar te schamen. Omdat ze d'r hele gezicht volplamuurt en veel te strakke truitjes over haar veel te vette pens (sorry) trekt... Zo loop ik er tenminste niet bij....
in tegenstelling tot vele andere mensen die gepest zijn heb ik wel zelfvertrouwen. Waar ik mee wil zeggen dat ik niet negatief over mezelf denk (en ik merk dat veel gepeste heel negatief en onzeker over zichzelf zijn en dat heb ik niet). Maar bij mij uit het zich in 'woede aanvallen' mensen bijna niet vertrouwen, altijd achterdochtig zijn en denken dat mensen alleen maar aardig doen maar 't niet echt menen. Die woede aanvallen, zijn trouwens minder erg dan ze voorheen waren. En als ik het voel 'aan komen' dan weet ik er ook vaak beter mee om te gaan. Ik loop dan gewoon weg, maar dan moet ik ook echt even met rust gelaten worden! Want anders wordt het echt erger!