Ff een vraagje, heeft hier iemand eigen ervaring of van horen zeggen over www.nationale-apotheek.nl?
Gisteren ging ik met mijn moeder de medicijnen voor mijn vader halen. Hij slikt 9 pillen op een dag vanwege zijn Parkinson. Nu had de apotheek nog maar 45 pillen en apotheken in de omgeving hebben blijkbaar ook niets meer op voorraad. Mijn pa kan er dus nog tot vrijdag mee doen. Mijn moeder is boos geworden en apotheek zou gaan rondbellen. Mijn vader heeft die medicijnen namelijk écht nodig!
Nu kom ik gisteravond, stomtoevallig op die site uit en, naast het feit dat zij veel meer op voorraad hebben, wordt het ook nog eens thuisbezorgd. Bij ons is het betaald parkeren geworden en ook al sta je 5 minuten, ben je al 1,10 EUR kwijt. Schandálig. In mijn ogen had onze apotheek een paar gratis p-plaatsen moeten afdwingen bij de gemeente toen zij dat overal in het centrum ging invoeren. Nu zag ik dat mijn zorgverlener afspraken heeft met die nationale apotheek en leek het me voor mezelf ook heel handig (de pil en evt. andere zaken mochten die eens aan de orde komen). Dus…ben ik benieuwd naar jullie ervaringen?
maar heb bij de thuiszorg gewerkt en meerdere clienten bestelde de medicijnen en kregen het goed en op tijd thuis aangeleverd het was meestal bijvoorbeeld maandag bellen dezelfde dag of de dag erna in huis ook kon je vaste dagen afspreken met welke dagen in de week of maand ze het kwamen brengen succes hoop je zo goed wat verteld te hebben
Imago01
Geplaatst door de TopicStarter: 23-02-10 08:51
Fijn om te lezen, ik wacht nog een paar reacties af en dank je wel voor je info!