hoi pfff is me een weekje wel ik kreeg van het weekend buikpijn maarja wie klaagt over een beetje buikpijn dacht ff goed uitslapen en dan loopt het wel los. dinsdag avodn echter naar de huisartsen post ze hadden geen idee wat het was en ik kreeg pijnstillers mee mochten die niet helpen dan moest ik de dag erna weer naar de huisarts gaan. en ja hoor werkten niet ik naar de huisarts die zei dit klopt echt niet die zond me door naar de eerste hulp heb daar van half 11 tot kwart over 3 gezeten. Ondertussen waren er echo, longfoto gemaakt,verschillende bloed en urine onderzoeken en hadden ze me 7 keer alles op nieuw laten vertellen en ook 2 spuiten tegen de pijn. Toen moest ik wachten op de uitslag longfoto dus ik wachten hoor ik ze in de gang kwaken daalmeijer die kamer moet leeg die van daalmeijer. dus ik gevraagd naar de uitslag en zei de assistent owww was je noh aan het wachte ik zo ja oke dan zet je maar even in die familiekamer vervolgens was de arts mij blijkbaar overal aan het zoeken toen ik rustig zat kwam een andere assistente en die stuurde me naar de wachtkamer met een hoop bombarie Arts kwam ook aan gelopen die kwaad dat ze me wegstuurde zonder overleg. Kreeg opnieuw pijnstillers en mocht naar huis thuis aangekomen die npijnstillers gepakt en een boterham. nog geen 2 seconde nadat ik alles weg had belde de arts moest met spoedd terug komen had een alvleesklier ontsteking daar gekomen kreeg ik een kamer werd infuus aangelegd en mocht niks eten tevens werden er 4 flesjesbloed afgetapt voor op kweek te zetten. Deze morgen werd er weer 2 buisjes bloed afgetapt en mocht nog steeds niet eten. nu is het avond en verveel me:P morgen vroeg word opnieuw bloed afgetapt als dat beter is mag ik langzaam weer wat eten en drinken. Ook willen ze ook nog een mri scan gaan doen wanneer is nog de vraag. Nou heb ik het een beetj van me af kunnen schrijven en hoop dat ik niet te lastig ben.
Dat is balen zeg, kunnen ze daar wat aan doen of moet je dat echt uitzieken? Je ligt nog in het ziekenhuis? Gelukkig heb je dan een laptop. Beterschap meiske.
als het galstenen waren konden ze die operatief verwijderen maar die zien ze niet zitten op de echo dus. nu voorlopig is het uitzieken kan alleen niet lopen ofzo word gelijk misselijk en duizelig
Chivance
Geplaatst: 18-02-10 21:16
hoe oud ben je? ik hoop dat je alvleesklierontsteking snel betert, verzorg het maar goed, want dit is toch niet zomaar een lachtertje hé!