Bedankt alvast voor het lezen
Ik ben 2.5 jaar geleden van het paard afgevallen, en heb mijn knie daar bij erg veel pijn gedaan.
Ik ben toen naar de dokter geweest, en ben toen met rust naar huis gestuurd.
De pijn bleef aanhouden, en ik bleef de dokterspraktijk plat lopen omdat ik wilde weten waar de pijn vandaan kwam.
Ik heb er meerdere ( lees 4 ) spuiten in gehad, en dat hielp voor even, een week á 2 week.
Ben meerdere keren naar huis gestuurd met het advies om rust te nemen, heb een tijd lang niet paardgereden
Maar de pijn bleef aanhouden. In 2008 ben ik naar de orthopeet geweest, groeipijn was het volgens hem, zou wel over gaan.
Bij de dokterspraktijk kwam een nieuwe dokter, en ik ben bij mijn vaste dokter en bij hem geweest, maar kreeg 2 verschillende diagnoses.
Mijn vaste dokter zei, er zit geen vocht in je knie, je mag alles doen wat je aan kan.
De andere dokter zei, er zit veel vocht in je knie, en heeft me naar huis gestuurd met rust

Ik ben in Juli 2009 weer naar de orthopeet geweest en die zei dat we dan toch maar een kijk operatie moesten doen omdat het nog niet over was. Uiteindelijk heb ik in november 2009 een kijk operatie gehad.
Ze hebben slijmvliesplooien verwijderd, deze zouden volgens hen, als ik in een bepaalde houding zat/stond, strak getrokken worden en pijn doen.
Prima dacht ik, dan is het eindelijk over...
Ik herstelde snel, en de pijn was weg... dacht ik.
Ik ben 2 maand pijnvrij geweest en nu begint het weer opnieuw...
Ik kan de trap niet normaal op, fietsen lukt niet.....
Paardrijden heb ik sinds november al niet gedaan....
Ik weet het allemaal niet meer, en word er knettergek van, vrijdag ga ik weer naar de dokter.
Ik moet morgen en donderdag werken, als dit tenminste gaat lukken....
Ik moest even mijn verhaal kwijt, bedankt voor je tijd