zijn er hier mensen die een ooroperatie hebben ondergaan? (flaporen naar achteren zetten) ik wil graag mijn oren naar achteren zetten paar jaar geleden had ik het ook al met mijn moeder over gehad maar is er niet van gebleven. ben 17 jaar. nu kwam ik op internet tegen dat je hier tussen 1500 en 2500 voor betaal. nu vraag ik me af of het bedrag echt zo hoog ligt?
Rhine_
Geplaatst: 16-02-10 21:30
Mischien eens naar de ziekekans gaan?
countrysuus
Geplaatst: 17-02-10 23:10
hoi hoi,
mijn neefje heeft een afspraak voor maart om z'n oren te laten doen. de kosten zijn idd zo hoog en vaak komt er nog meer bij als je voor een algehele narcose kiest. en voor kinderen tot 12 jaar is dit meestal een verplichting.
Dabo
Geplaatst: 17-02-10 23:27
renmeid schreef:
niemand?
Dat je weinig reactie krijgt komt waarschijnlijk omdat je dit topic bij Paardenpraat gezet hebt. Ik dacht ook dat het over een ooroperatie van een paard zou gaan .. Ik TeM wel even
BTW: het is niet de bedoeling om je topic omhoog te schoppen als je niet binnen 10 minuten voldoende reacties naar je zin krijgt. Gewoon rustig afwachten. De reactie is verwijderd.
Rebel_Jits
Geplaatst: 18-02-10 14:42
Als het echt heel duidelijk is, kan het vergoed worden. Dat moet je even nagaan bij je verzekering.
Je kunt via je huisarts een verwijzing krijgen naar de plastisch-chirurg. Hij/zij kan eventueel een verklaring maken of het op medische indicatie gebeuren moet. Dan gaat je zorgverzekering akkoord. Maar je kunt natuurlijk ook alvast even je polis checken in hoeverre zoiets vergoed kan worden.