Ik ben gisteren opgenomen in het ziekenhuis vanwege een blinde darm ontsteking, maar ik ben nu dus weer thuis. Kon kiezen; of daarblijven nog een dag of t hele weekend, of naar huis. Ja, ik heb dus voor 't laatste gekozen aangezien ik me nogal dom voelde als ik zei dat ik daar wilde blijven. Nu goed, net me kapot gejankt thuis[stress vd afgelopen dagen I suposse?]
Nou, ik vroeg me eigenlijk af hoe ik het snelst van de zwelling af kwam... ze hebben namelijk mn buik met gas opgeblazen meer en dat is nog niet weg. daarnaast doet het met hoesten vrij veel pijn en lopen gaat ook weer net. De wondjes vd kijkoperatie [waarbij ze de blinde darm gelijk weg hebben gehaald] doen ook verrekte pijn en ik voel me over het algemeen vrij bagger. Vannacht ook erg slecht geslapen; pijn. vannacht 2 paracetamollen gehad, vanmorgen 2, vanmiddag 2 en nog ubiproven en de pijn zakt gewoon niet weg!
Ik twijfel ook eigenlijk gewoon of ik niet gewoon terug naar het ziekenhuis zou kunnen, of dat ik toch beter thuis kan blijven. Vroeg me af hoe ik het snelst van het gas in mn buik afkom. Eten zeggen ze. Ja lekker makkelijk als je gewoon echt geen honger hebt.
iig, iemand die weet wat ik nu het beste kan doen? Ziekenhuis opbellen dat ik terug wil komen, of toch me thuis redden maar hoe dan?

Lig nu wel fijn op de bank, dus dat is wel weer een pluspunt 
Vanmorgen wat vla en daarstraks een stukje cracker. Maar viel eigenlijk allebei best zwaar, maar wat wil je als je zo lang (bijna) niet eet.
Dadelijk maar een cup a soup proberen ofzo -geen honger -