Wie zit er ook thuis?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Urielle

Wie zit er ook thuis?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-02-10 18:13

Aangezien ik zelf met zwangerschapsklachten thuis zit en dus veel op Bokt te vinden ben :Y) vraag ik me af wie er nog meer thuis zit? Misschien door langdurige ziekte, zwangerschapsverlof, burn out oid?

Hier is het dubbele pret, want vriend is net ontslagen dus nu zitten we ook nog met zijn tweeën thuis! (weet ik gelijk dat ik tegen de tijd van zijn pensionering een hele drukke hobby neem hahaha!)

Enfin, gedeelde smart is halve smart: Wie zit er ook thuis? Wat is de reden? Hoe kom je de dag door?

Patriciavt

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-10 18:15

Ik heb net een half jaar van blessures gehad..
Menn wat was ik blij met bokt :+:

Maar inmiddels weer aan het werk :j

Sterkte verder met je zwangerschap :(:)

_Ananas_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-10 18:17

Momenteel even geen werk en mijn vriend vaart en die is zes weken varen en nu dus zes weken thuis :))

Maar ben wel fit (op wat flink gesnotter na) dus kan wel een hoop ondernemen, helaas kost het meeste dan weer geld...

Farmville via Facebook kost je een hoop tijd per dag, erg leuk!!

Balen trouwens van je troubles, maar toch gefeliciteerd!!

odetteke

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-10 18:19

Jaa ik riv! Ik ben een beetje toos werkeloos.

Ach, je hebt geluk, je kan je vent nu de hele dag voor je laten zorgen omdat je zielig bent ;)

cp112

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-10 18:19

Ja ik zit ook thuis, heb de ziekte van Pfeiffer.... :\
Ik kom de dag door met voornamelijk slapen :P En een beetje online spelletjes spelen hier en daar wat schoonmaken en weer slapen :+

Urielle

Re: Wie zit er ook thuis?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-02-10 18:25

Patricia, wat lekker dat je weer bezig bent, dat zal goed gedaan hebben na een half jaar!

Anne, bedankt voor de tip! Samen eropuit nu dus? Is ook wel fijn als je elkaar zoveel moet missen denk ik.

Saar :oo Jij was/bent toch onthaalmoeder? Dave is stikchagrijnig, durf niks meer te vragen :=

CP, ocharm, Pfeiffer is zo rot! Hou idd maar goed je rust!

Orrie_VBW

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-10 18:26

Ik ook, eerst vanaf week 7 van de zwangerschap in de ziektewet en nu nog 2 weekjes bevallingsverlof.
K zie het helemaal niet zitten om aan te werk te gaan, ga liever hier in huis wat aanklooien en veel met mn zoontje bezig :D
En op bokt zitten, alleen ben ik meer een lezer :P
Daar komt bij dat we de plannen hebben om dit jaar te verhuizen en mn paard bij huis kan staan, dan is het helemaal fijn om thuis te blijven.
Maarja op 1 inkomen is het nog niet te doen, dan maar halve dagen weer aan t werk.

odetteke

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-10 18:29

Urielle schreef:
[***] :oo Jij was/bent toch onthaalmoeder?

Was, maar momenteel klantloos en me op andere dingen aan het orienteren, maar daar heb ik je net een pb over gestuurd ;)

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-02-10 18:31

Orrie, moest je van je werk of heb je echt klachten? Ik herken je verhaal, hier ook net een huis gekocht met stallen erbij (en wil dus ook best graag na de bevalling gewoon thuis zijn, beetje met de kindjes en paardjes spelen, maar ik denk dat vriend dat minder vindt :D dus ik wil straks ook iets voor halve dagen )

Heb net je PB gelezen! (en teruggestuurd)

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-10 18:33

Urielle schreef:
Aangezien ik zelf met zwangerschapsklachten thuis zit en dus veel op Bokt te vinden ben :Y) vraag ik me af wie er nog meer thuis zit? Misschien door langdurige ziekte, zwangerschapsverlof, burn out oid?

Hier is het dubbele pret, want vriend is net ontslagen dus nu zitten we ook nog met zijn tweeën thuis! (weet ik gelijk dat ik tegen de tijd van zijn pensionering een hele drukke hobby neem hahaha!)

Enfin, gedeelde smart is halve smart: Wie zit er ook thuis? Wat is de reden? Hoe kom je de dag door?

ik....

langdurige "ziekte"
heb vorig jaar maart mijn kinderen verloren en kan het psychologisch nog niet allemaal bolwerken
ik kom de dag door met huishouden, paardjes, hondjes uitlaten ,fotografie en fotobewerking en uiteraard bokt en hyves :D

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-02-10 18:37

ouch, dat lijkt me heel pijnlijk! Tijdens de geboorte, kraamperiode of waren ze al ouder? Hoeft niet te antwoorden als je dat liever niet doet hoor, het is puur belangstelling maar ik kan me voorstellen dat je liever niet aan iedereen je verhaal gaat vertellen. Poehee, echt heftig.

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-02-10 18:47

Wat afschuwelijk voor je! Ik wist niet eens dat een blaasontsteking zoveel impact kon hebben :oo
Is het wel de bedoeling om in de toekomst opnieuw zwanger te worden weer?

Lalidan
Hoofd Wiki
Zeg maar Lila-Dan!
Of toch Heidepaars?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-10 18:48

Ik meld me hier ook maar.....
Ben in 2006 afgestudeerd, nog een half jaartje 3 ochtenden in de week een soort 'stage' gedaan, en sindsdien zit ik al thuis. En momenteel ook nog geen vooruitzichten op verbetering. Ik zou dolgraag een paar uur in de week willen werken, maar dat is nog niet zo makkelijk.
Ik merk wel dat ik mezelf wel tot bepaalde dingen moet zetten: Zeker afgelopen periode met die kou waardoor ik bijna niet naar buiten wil, merk ik dat mijn dagen voorbijgaan met lezen op bokt, spelletje spelen en wat tv kijken. En daar word je nou niet bepaald gelukkiger van......

Wat een triest verhaal ikdoemaarwat, kan me voorstellen dat je daar niet 1, 2, 3 overheen bent!

Orrie_VBW

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-10 18:48

Ik ben zo ziek van de zwangerschap geweest dat ik aan het infuus heb gezeten.
Toen het eindelijk weer wat beter ging, had ik al mn kracht nodig voor de zwangerschap, dat het werken echt niet ging.

ikdoemaarwat, dat is niet niks :(:)

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-10 18:50

Ik zit nu bijna een maand thuis na gestopt te zijn als au-pair in parijs, maar ik heb nu een nieuw gezin gevonden in londen dus daar ga ik volgende week (woensdag) naartoe, ik ben de dagen doorgekomen met de onmeunige grote potstal met 20 jaar mest uit te mesten :Y) dat ding is echt 6 bij 12 meter groot en een halve meter mest :Y)

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-10 18:52

Urielle schreef:
Wat afschuwelijk voor je! Ik wist niet eens dat een blaasontsteking zoveel impact kon hebben :oo
Is het wel de bedoeling om in de toekomst opnieuw zwanger te worden weer?

jup, dus houd jezelf en je urine goed in de gaten
denk niet dat je je aanstelt als je je vreemd voelt of denkt dat er iets niet lekker zit, beter 10 x teveel gaan als 1 x te weinig

ja ik wil absoluut nog kinderen,alleen zit het er nu even niet in voor me

renate85

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-10 18:55

Ik zit thuis ivm cronische ziekte...
Dus als iemand omgeving ede/lunteren ook thuis zit en zin heeft in een bosritje :D
Ik kan bijna altijd ;)

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-02-10 19:03

Lalidan, lijkt me ook deprimerend om zo lang na je afstuderen nog niets gevonden te hebben. In welke branche zit je?

Orrie, ben je er weer helemaal bovenop nu of was de rest van je zwangerschap ook drama qua gezondheid?

Maartje, je zult nu wel spierpijn hebben dan! Succes in Londen!

IDMW, zal zeker aan je denken als het niet goed voelt! Momenteel zit ik gewoon thuis en zolang ik me koest hou gaat het goed, maar ik kreeg van de stress op mijn werk pijnlijke harde buiken en licht bloedverlies dus dat leek me niet zo goed. Ik weet ook echt niet of ik nu tussendoor nog aan het werk moet/ga, ik wil geen risico lopen met een kind voor geld! Zoiets als bij jou is echt mijn grote nachtmerrie. Zou het mezelf nooit vergeven als het door mijn eigen schuld was, omdat ik per se wilde gaan werken.

Renate wat heb je (als je het wil zeggen)? Moet je permanent ook thuisblijven voortaan?

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-10 19:07

doe je goed hoor urielle!
ik liep ook in de zwangerschap in de ziektewet omdat het allemaal veels te zwaar was (ik klein, 2 kinderen in mijn buik die aan de grote kant waren)
ik was na 1 uurtje huishouden al bekaf en ging ik rustig 3 uur slapen
het enige waar jij aan moet denken is jezelf en de kleine! en diegen die er geen begrip voor hebben (vaak bazen) hebben dikke vette pech!!

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-02-10 19:35

Ja inderdaad. Ik voel me soms wel wat schuldig omdat ik er pas net werkte, maar als ik denk aan het schuldgevoel wat ik ga hebben als er iets mis gaat, dan weegt dat daar nog niet in het minste tegenop. Maar goed, jij bent beter bekend met de impact van zo'n gebeurtenis dan ik.

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-10 19:37

ik zit vanaf november thusi vanwege zwangerschaps klachten
erna eind dec, toch geen vast contract gekregen ivm kredietcrisis op werk

nu is mijn verlof al ingegegaan en zit ik tot juni met mijn zwangerschaps verlof en dan zien we wel
eerst een bevallen over 6 weken

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-10 19:41

Urielle schreef:
Ja inderdaad. Ik voel me soms wel wat schuldig omdat ik er pas net werkte, maar als ik denk aan het schuldgevoel wat ik ga hebben als er iets mis gaat, dan weegt dat daar nog niet in het minste tegenop. Maar goed, jij bent beter bekend met de impact van zo'n gebeurtenis dan ik.

ja daarom reageerde ik ook zo fel :o
sorry....
maar ik kan die bazen die niet meewerken niet uitstaan :=

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-02-10 19:45

Gelukkig heb ik wel een hele begrijpende werkgever, kan er echt niet over klagen, ze leefden echt wel mee met me toen ik zo ontzettend in angst zat. Ik denk dat de hindernissen meer in mijn hoofd zitten hahaha :D

Wel net getrouwd zie ik Lynn, proficiat! Zit je volop in de verbouwingen of doen jullie dat achteraf? Als je de beeb nog 4 daagjes langer vasthoudt, heb ik een geboortedatumgenoot :P

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-10 19:53

als iemand zich btw nog verveeld ik moet die stal namelijk morgen en vrijdag afmaken.. en het is nog 'best veel' dus.... wie verveelt zich? :D

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-02-10 20:11

Ik heb er zelf ook nog vijf liggen die ik nu echt niet dagelijks ga staan mesten :D