Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
)
. Ik heb wel een paar wedstrijdjes gereden (western) maar rij het liefste buitenPatriciavt schreef:Ik moet zeggen sinds ik m'n WOW heb, dat ik eigenlijk geen last meer heb van m'n lijf, nooit. Dit zadel beweegt aan alle kanten mee (wat overigends qua balans wel even heel erg wennen was)
Daarbij raad ik mensen die last krijgen van hun lijf (zonder medische verklaring) met paardrijden - wat voor paard ook - aan om eens een zitles van een gediplomeerde centred riding instructrice te volgen!
Niet rijden is voor mij dan weer helemaal geen optie, dan slaat alles vast en kan ik al snel niet eens meer rechtop lopen. Patriciavt schreef:Ik moet zeggen sinds ik m'n WOW heb, dat ik eigenlijk geen last meer heb van m'n lijf, nooit. Dit zadel beweegt aan alle kanten mee (wat overigends qua balans wel even heel erg wennen was)
Daarbij raad ik mensen die last krijgen van hun lijf (zonder medische verklaring) met paardrijden - wat voor paard ook - aan om eens een zitles van een gediplomeerde centred riding instructrice te volgen!