Ik twijfel tussen Micro rings of waxjes, heeft er iemand ervaringen? Deel ze met me! Ik word ziek van dat gezeur, blabla extensions topic. Daar word niet gereageerd & ik heb het snel nodig. Ik ga ook niet alles opzoeken in dat topic, dan ben ik 5 maanden bezig.
Sarcasm
Geplaatst door de TopicStarter: 08-02-10 16:41
iemand?
Bienotje
Geplaatst: 08-02-10 16:44
Als je snel antwoord wil: google is een handige zoekmachine
En je vorige topic is waarschijnlijk niet voor niets gesloten. Als je het snel nodig hebt en toch belangrijk vindt goed geïnformeerd te zijn had je misschien eerder ervaringen kunnen zoeken.
wat is niet schadelijk voor je haar? tuurlijk knap je haar wel iets af waar de waxjes zitten,maar dat hangt er maar net van af hoe je er mee omgaat,als je ze er netjes na 3/4 maand uithaalt is er weinig aan de hand,want dan gaat het haar boven de waxjes klitten,loop je er gewoon mee door en laat je het er te lang in zitten beschadig je je eigen haar. mijn haar zag er normaal uit toen ik het er uit heb laten halen.
Mars
Geplaatst: 08-02-10 19:02
Er is in je vorige topic verwezen naar het centrale topic over extentions. Wanneer je topic gesloten wordt dan is het dus niet de bedoeling een nieuwe te openen. [MW] Hairextensions/Weave laten zetten Hier dus een slotje.