Ik werd vanmorgen vroeg wakker met heel erge buikpijn.Dus ik naar de badkamer, en toen ik in de badkamer was wou ik naar de wasbak met kraan lopen.Het volgende moment lag ik op de grond naast het douchegordijn (Thank God,we hebben geen bak onder de douche maar gewoon een verlaging in de grond) en ik hoorde mezelf jammeren,heel raar. Ik kwam weer bij omdat mijn moeder op de deur bonkte.
Toen stopte ik met huilen, vond het ook heel raar dat ik dat deed terwijl ik niet bij bewustzijn was. Ik zei tegen mijn moeder:'Wat is er?' (
ik bedoelde 'wat is er gebeurd') daarna heb ik de deur opengedraaid.Mijn moeder heeft me naar m'n kamer gebracht,ik was zo duizelig dat ik bijna niks zag.Toen heb ik ff op een burostoel gezeten en daarna ben ik weer in m'n bed gaan liggen.Het rare is ook dat mijn hoofd van achter nat was terwijl er geen water lag waar ik gevallen ben.En ik heb geen erge koppijn, maar mijn moeder hoorde wel een hele harde klap en toen na 2 minuten begon ik dus te huilen... vind het erg vaag allemaal.
Mijn vraag is nou: Is het normaal dat je de val niet voelt als je flauwvalt, en is het normaal dat je begint te huilen dan?

) ik werd misselijk en wilde wat eten maken tot ik ineens heeeeeeeeeeeeeel duizelig werd en toen tsja later werd ik op de grond wakker toen papsie me wakker probeerde te maken, het kwam dus doordat ik ziek was en me heel slap voelde.