Ik heb hier sinds juni vorig jaar last van,ik heb het hlab 27 gen,waardoor de onsteking steeds terug komt.(kunnen ze door bloedonderzoek testen)
in november vorig jaar kreeg ik weer een onsteking in mijn linkeroog,en ik ben net sinds 2 weken gestopt met de oogdruppels na het afbouwen ,want de laatste controle bij de oogarts(27 januarie)was goed ,geen cellen meer te zien.
Gisteren kreeg ik weer last van mijn linker oog,pijnlijk,rood, last van licht en druk om het oog(druk om het oog had ik al een aantal weken maar de oogarts zei dat er niets te zien was)vandaag naar de doktersdienst,en ik heb weer een rbvo.
dus weer begonnen met oogdruppels (atropine en predforte) en maandag afpraak maken met de oogarts (als ik nu niet meer last krijg ,want dan direct na het ziekenhuis)
Door de atropine wordt je pupil verwijd en daardoor zie je heel slecht en alles is wazig, en lezen enz met mijn linker oog wil niet.en rechter oog wordt gauw moe.
Ik las op internet iets over homeopatiche korrels: apis, iemand hier ervaringen mee?
ben benieuwd naar jullie verhalen!
ps,ik ben niet zo'n schrijver op bokt,en nu ik weer slecht zie(en het licht van de computer aan de ogen pijn doet)zal ik denk ik niet vaak reageren,mijn excuus daarvoor,is dus niet onverschillig bedoeld.Ik ben weet ik al niet hoe lang bezig dit te schrijven!!
groetjes anjo.