Ik heb het al jaren, heel erg irritant maar vroeger zo'n 10 jaar gelee weleens mee naar de HA geweest, had ik het af en toe, en dan moest ik even rustig zitten, want kon niet meer ademen want dat deed zo'n zeer. Vreselijke steken in je zij net onder mijn linkerborst, tis ook altijd daar.
Toen had ik het dus soms, en nooit zo lang, de HA heeft toendertijd gezegd dat het een ribspiertje zou zijn, en als ik daar nou vaker last van kreeg of als het langer aanhield, dat ik dan terug moest komen, want dan moest er verder naar gekeken worden.
Ik vrees dat ik nu maandag maar heen moet, want ik loop er nu al twee dagen mee, dat is nog nooit geweest, zo lang. Ik kan niet doorademen, maar de ene keer gaat het wel weer even goed, en dan moet ik gapen en dan komt er weer zo'n steek, meeeeeeeeeeeeen dat doet dan zo zeer...
voorheen hielp het dus als ik even rustig zat, rustig ademen, en dan langzamerhand trok het dan weg, was het over, en had ik er weer een tijd geen last van, maar dat helpt nu dus niet.
Ook als ik er nu op druk doet het opeens zeer? dat was ook nooit zo, maar nu wel... en het is ook maar echt op een klein plekkie, al straalt het ook door naar mijn linkerschouder, dat is ook weer nieuw.
Komt het iemand bekend voor?? Want de enige die het bekend voorkwam was mijn collega toendertijd '' oo dat begon bij mijn vrouw ook zo, en die is vorige week gedottert'' *slik*
Maar daar ga ik maar niet vanuit hé?

snappie?
ontzettend irritant, ben ook een paar keer van mijn paard afgedonderd toen het ineens kwam opzetten, het helpt bij mij als ik me helemaal uitstrek dus armen zo hoog mogelijk in de lucht houden, meestal verdwijnt het dan wel. De HA kon er bij niks aan doen, nog steeds niet trouwens. Hij zegt je groeit er wel over heen, ondertussen ben ik bijna 25 en heb het al vanaf mijn 9de ><