Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
risky schreef:Pas geleden was er op tv een stukje over mensen die extreem vaak per dag moesten plassen, die blaas werd overgestimuleerd.
google daar anders eens op, misschien heb je er iets aan als je met je zoontje naar het ziekenhuis gaat.
franka schreef:jeetje wat vervelend zeg!
is wel te begrijpen dat ze hem op school niet telkens kunnen verschonen maar het is wel heel vervelend dat ze het niet even tot de uitslag vol kunnen houden.
kan me voorstellen dat je hem ook niet thuis wil houden als ie het op school zo leuk vind, word het alleen maar vervelender van voor hem.
heeft hij nu een gewone luier om? mijn dochter (3 en een half) heeft 's nachts zo'n luier broekje om. lijkt meer op een onderbroek als een gewone luier. zijn hele stoere van, met motors en auto's en tegenwoordig zelfs in boxershort idee. misschien dat hij het dan wat minder erg vind om een luier om te hebben.
hopelijk word het probleem snel opgelost!
maikeltje schreef:Maar voelt hij zich niet doodongelukkig als hij op school in z'n broek geplast heeft? Is dat eigenlijk niet een grotere vernedering dan hem die paar dagen thuis houden? Ik zou hem gewoon thuis houden tot je in het ziekenhuis bent geweest. Dit is geen doen zo, niet voor je zoontje en ook niet voor school.
zij schreef:en een briefje van de huisarts helpt niet? wat vervelend. al snap ik de kant van de school op zich ook wel... vervelende situatie! succes iig volgende week bij de kinderarts!