En o o o.. Paar maanden geleden had ik het over een maagonderzoek, dat ik dat nooit zou laten doen etc. Want ik ben zo bang
En nu moet het. Gisteren nacht heb ik tot 5 uur lopen ijsberen, constant zo erg misselijk, ben 10 keer van m'n bed naar de wc gelopen, ik heb een glaasje water gedronken, zelfs gegeten, het ging niet weg. Kon wel janken, was echt doodmoe maar vanwege de misselijkheid kon ik niet slapen, het voelde echt alsof heel m'n maag brande. Maar ik moest en kon niet braken dus zat er niets anders op dan wachten tot het over ging, godzijdank is het om half 7 gestopt, heel m'n ritme naar de knoppen.
Kortom: ik moet wel, er zit niks anders op. Als ik wacht word het alleen maar erger, en dat word het nu al. Maar alleen al de gedachten dat ze met zo'n slangetje in je keel en maag gaan zitten froeten
Dat wil ik echt niet. Het liefste wil ik er niets van meemaken. En ik weet dat ze je in een ''roesje'' kunnen brengen, maar zelfs dan denk ik niet dat ik durf. Wie heeft er een maagonderzoek gedaan? Ik wil wat ervaringen weten, op google lees ik alleen maar de meest vreselijk nare dingen, nou dat moedigd me echt aan
niet...En misschien maak ik me wel zorgen om niets, maar ik heb liever een maagonderzoek waar uitkomt dat er niets aan de hand is, dan dat ik niets laat doen en er misschien wel een klein zweertje zit. Of iets anders..

Ik wil gewoon de waarheid horen