Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

kistaah schreef:als je al een vette huid hebt zou ik zeker geen olijfolie er opsmeren. Bovendien is je gezichtshuid al zo kwetsbaar, dus ik zou daar een beetje mee uitkijken!
Geen chocolade en varkensvlees meer eten kan pukkeltjes voorkomen

en heb nu ook een dag en nacht creme van Olaz die werkt ook heel fijn
Juangi schreef:kistaah schreef:als je al een vette huid hebt zou ik zeker geen olijfolie er opsmeren. Bovendien is je gezichtshuid al zo kwetsbaar, dus ik zou daar een beetje mee uitkijken!
Olijfolie voed je gezicht, en kan ook gewoon op de wondjes zelf worden gebruikt nadat er een korstje opzit. Dat van chocolade en varkensvlees is een fabeltje hoor! Alleen als je licht allergisch voor bent kan het puistjes opleveren.

Maar ga die discussie niet met je aan
Daar ben ik namelijk wel opgetest.
En het gekke is, dat ik het wel wéét maar soms kan ik de verleiding gewoon niet weerstaan..
) Juangi schreef:kistaah schreef:als je al een vette huid hebt zou ik zeker geen olijfolie er opsmeren. Bovendien is je gezichtshuid al zo kwetsbaar, dus ik zou daar een beetje mee uitkijken!
Olijfolie voed je gezicht, en kan ook gewoon op de wondjes zelf worden gebruikt nadat er een korstje opzit. Dat van chocolade en varkensvlees is een fabeltje hoor! Alleen als je licht allergisch voor bent kan het puistjes opleveren.