Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
) dus weer bloedprikken, en toen was het zeker. Ik kreeg een pil (cortison) en de volgende dag voelde ik me al stukken beter! Dat was zo een opluchting, eindelijk zekerheid!

Waar dat dan weer door veroorzaakt wordt kan hij niet zeggen
Maar ik heb dus ook een opgezwollen klier in mn keel. Een paar week geleden ook (alleen links) maar het ging weer over. Sinds gister is dezelfde klier weer opgezet. Heb ook erge last van spierpijn, misselijkheid s 'ochtends (wordt nu wel minder) en ben in 2 weken 3 kilo afgevallen.

Andere artsen hebben weer een andere kijk. Sterkte! Kenzo schreef:Ik zou niet weten wat het is maar zag iets staan over een second opinion. Je arts zegt dat je dat alleen kan krijgen met zijn toestemming? Onzin!! ik heb zelf een maand terug een second opinion gedaan zonder toestemming en alles wordt vergoed. Je kan ook altijd je verzekering bellen om te vragen of een SO gedekt wordt. Ik zou dit in jou geval zeker doen. Bellen en vragen om een afspraakAndere artsen hebben weer een andere kijk. Sterkte!
milatje schreef:Kenzo schreef:Ik zou niet weten wat het is maar zag iets staan over een second opinion. Je arts zegt dat je dat alleen kan krijgen met zijn toestemming? Onzin!! ik heb zelf een maand terug een second opinion gedaan zonder toestemming en alles wordt vergoed. Je kan ook altijd je verzekering bellen om te vragen of een SO gedekt wordt. Ik zou dit in jou geval zeker doen. Bellen en vragen om een afspraakAndere artsen hebben weer een andere kijk. Sterkte!
Hm, kan dat niet liggen aan de zorgverzekering? Ik heb echt een verwijzing (dus toestemming) nodig gehad voor een second opinion (wat ook met pijn en moeite ging).