slokkie schreef:Je gaat dood.
Kan nog wel wat jaartjes duren.

bedankt voor dit nieuws en de informatie.. Is echt een verrijking van mijn leven op dit moment!
Ik heb niet echt het gevoel dat ik dood ga op dit moment

Maar irritant is het wel..
Bloed is wel eens getest, TSH was toen iets te laag wat zou kunnen duiden op een snelwerkende schildklier (past ook wel bij het beeld van ' opvliegers' ) Ben toen doorverwezen naar een endocrinoloog, maar die mocht mij niet behandelen omdat ik geen 18 ben, dus moest ik eerst een doorverwijzing hebben van kinderarts. Toen ik bij de kinderarts was, was mijn bloed echter helemaal in orde

(en ik was 20 kg aangekomen, wat niet echt bij het beeld een overactieve schildklier past) Dus die doorverwijzing heb ik nooit gekregen.
Maandje of 3 geleden is mijn bloed weer getest en toen was mijn TSH ook prima, FT4 ook.
Dus ik weet niet in hoeverre je nog meer hormonale problemen hebt. Maar in 't ziekenhuis hebben ze me iig niet door willen sturen naar een endocrinoloog.. (dat is wel al een jaar geleden)
Sindsdien schuif ik het dus maar af op stress, maar dan nog kan ik er niet echt iets over vinden dat het een gebruikelijke reactie is op stress oid...