Het was gisteren een mooie dag, zonnig, en er lag sneeuw waardoor dit goed weerkaatst.
Ik ben met mijn vriend in het bos gaan wandelen, vanaf het buiten de deur stappen tot weer binnenstappen heb ik mijn zonnebril opghad.
Echter in het appartement scheen de zon binnen..
We zijn rond 2u richting bos gereden, en eenmaal aan het wandelen kreeg ik hoofdpijn. Dt is steeds erger geworden.
's avonds was het zo erg dat ik amper kon opstaan omdat het dan zo erg ging ''kloppen'', heb uiteidelijk ook overgegeven zo misselijk werd ik ervan.
Even op wikipedia kijken gaf ''migraine'' De hoofdpijn zat aan 1 kant van mijn hoofd (rechtsvoor)
Deze hoofdpijnaanvallen heb ik pas sinds ik vorig jaar lente onder mijn paard terecht ben gekomen tijdens een buitenrit. Mijn idee nu is dat ik daardoor (ben met de voorklep van mijn cap keihardop de grond geklapt) overgevoelig ben geworden voor licht (kan dit?)
Ik wil sowieso bij de opticien volgende week vragen of zij daar vaker iets over gehoord hebben.. En anders ook nog maar langs de huisarts..
Ik hoop ook dat er wat aan te doen is, want dit is niet echt leuk.
lenzen met zon-blokkade bestaan vast en zeker niet?
. Misschien een ideetje om eens langs de huisarts te gaan, en te kijken wat hij ervan zegt?
)
Sowieso is zon niet goed voor je ogen, en icm sneeuw is het helemaal slecht. Wat jij hebt gehad lijkt een beetje op sneeuwblindheid. Had je een goede zonnebril op?