Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

apple01 schreef:Ik heb het ook! Maar niet altijd, het is net zo 'vaag' als bij jullie! Eerst dacht ik dat he teen spier in mijn borst was en heb ik er voltaren op gesmeerd, hielp helemaal niks. haha Zou het niet kunne komen doordat je borst groeit? Ik weet niet hou oud jullie zijn. Ik heb het meestal links ook een keer naar mijn arm toegehad. En ook een keer rechts. Ik ben ook erg benieuwd naar jullie ervaringen (haha) Mischien heeft het te maken met de pil want da tkan een bijwerking zijn. Of met het ongesteld worden?
shadowflower schreef:huisarts is altijd als je hem nodig hebt op vakantie.daarnaast neemt hij vaak verkeerde conclusies. Poos geleden had ik last van verstopte oren. Was volgens de huisarts vocht achter de oren. maar na een audiotest blijkt het dat ik gewoon slechthorend ben.
dus die huisarts laat ik voorlopig achterwegen.
Ooit gehoord van uitstralende pijn, zeker pijn uit interne organen wordt zelden gevoeld op de plaats van oorsprong.apple01 schreef:@Loody heb jij er last van? Slik je de pil? En zo ja, heb je er vaak last van...Ik ben nogal benieuwd!
had te maken met menstruatie en het is ook vanzelf weer overgegaan