pijnlijk been na val 6 weken geleden

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

SuzanLarissa

pijnlijk been na val 6 weken geleden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-01-10 18:43

6 weken geleden ben ik uitgegleden en recht uitgestrekt op mijn knie gevallen,
door de val was mijn slijmbeurs in de knie gekneusd en dat deed aardig pijn.
bij de Ha hebben ze gezegd dat dat het enige was en verder niet , ik zou alleen veel spierpijn hebben.
Die avond ben ik met mijn stomme kop , terwijl ik echt rust moet houden, naar buiten gegaan want we gingen uit
toen ik ng niet weg was en op het grind liep , klapte mijn knie als een gek door naar achter, en pijn dat het deed ;(

Ik voor behandeling naar mijn vaste fysio toe, ik had instabiele knieen. Mijn banden en pezen zijn neit sterk genoeg op mijn knie steeds op
te vangen en daardoor schiet ie vaak door of op slot.
Daar heb ik oefeningen voor gekregen.. maar nu het probleem vanaf het begin af aan doen de spieren onder in mijn knie holte dus al pijn, kan veel dingen neit op eigen kracht van mijn been doen omdat dat pijn doet. Ook kan ik met het been die oefeningen gewoon erg moeilijk uitvoeren de kracht is er gewoon niet meer.
De laatste week wordt het alleen maar erger, ik kan nu nog steeds niet rennen en nu zit ik op de bank met ontzettend pijnlijke steken in miijn knieholte..
Nu vraag ik me toch wel af , dit is toch niet normaal :S??
mijn been doet zon verschrikkelijke pijn steeds niet voor te stellen , mij werd dus gezegd dat er niks mis is met mun spieren maar wat kan er anders zon pijn doen :O Maar ik wil er dus verder onderzoek naar , is dit nodig of ?

Ik wil graag verder onderzoek erna , en het is ook niet bepaald fijn als er een uit de kom zittende knieschijf in de toekomst ligt ;(

E_Nalanta

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-10 18:45

Dat klinkt niet best! Ik ben ook een keer bloedhard op mijn knie geknetterd, meerdere keren zelfs. Met schaatsen, 4 jaar geleden. En nu, jaren verder, moet ik binnen nu en 2/3 weken geopereerd worden aan mijn miniscus. Hier zit waarschijnlijk een scheur in, of zit dubbel. Ik heb 'm ook geregeld vastzitten, sommige buigingen etc. kan ik niet en voel ook schokjes etc.
Ben met mijn domme hoofd niet meteen naar de arts geweest, knie was nl. pikzwart.

hotchocolat

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-10 18:46

Als je last hebt van je been dan lijkt me verder onderzoek wel nodig.

Even een bezoekje aan je huisarts en duidelijk aangeven wat je wilt.

SuzanLarissa

Re: pijnlijk been na val 6 weken geleden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-01-10 19:41

ja ik wil zowieso meer onderzoek , maar aangezien er bij eerder onderzoeken wordt gezegd dat er verder niks mis is , denk ik van is het dan wel handig om dan allemaal onderzoek te doen ?

bonnielove

Re: pijnlijk been na val 6 weken geleden

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-10 21:40

Ik heb een maand of 2 geleden een klap van een paard gehad aan de zijkant van mn knieschijf.
's avonds naar de huisartsenpraktijk gegaan omdat ik (bijna) niet meer kon lopen en er niet meer op kon staan.
Bij mij had ook mn slijmbeurs een flinke klap gehad en was het allemaal goed gekneusd.
Met beetje beweging en rust zou het weer goed komen.
Af en toe had ik er nog wel last van.

Maar toen heb ik 2weken terug weer een klap gehad maar dan net onder mn knieschijf aan de andere kant (wel zelfde been).
Nu heb ik er soms ook nog aardig last van..
En heb ik ook dat mn knie doorklapt naar achter zoals jij beschrijft.
Kan jij je knie wel helemaal strekken?
Ik namelijk niet!

ellepel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-10 21:45

komt me haast voor dat er ontsteking in zit?
is dat geen artritis?
heb je zelf ook verhoging,is je knie ook dik??

weer mee heen gaan hoor,desnoods sturen ze je maar door naar het ziekenhuis voor foto's?