door de val was mijn slijmbeurs in de knie gekneusd en dat deed aardig pijn.
bij de Ha hebben ze gezegd dat dat het enige was en verder niet , ik zou alleen veel spierpijn hebben.
Die avond ben ik met mijn stomme kop , terwijl ik echt rust moet houden, naar buiten gegaan want we gingen uit
toen ik ng niet weg was en op het grind liep , klapte mijn knie als een gek door naar achter, en pijn dat het deed
Ik voor behandeling naar mijn vaste fysio toe, ik had instabiele knieen. Mijn banden en pezen zijn neit sterk genoeg op mijn knie steeds op
te vangen en daardoor schiet ie vaak door of op slot.
Daar heb ik oefeningen voor gekregen.. maar nu het probleem vanaf het begin af aan doen de spieren onder in mijn knie holte dus al pijn, kan veel dingen neit op eigen kracht van mijn been doen omdat dat pijn doet. Ook kan ik met het been die oefeningen gewoon erg moeilijk uitvoeren de kracht is er gewoon niet meer.
De laatste week wordt het alleen maar erger, ik kan nu nog steeds niet rennen en nu zit ik op de bank met ontzettend pijnlijke steken in miijn knieholte..
Nu vraag ik me toch wel af , dit is toch niet normaal :S??
mijn been doet zon verschrikkelijke pijn steeds niet voor te stellen , mij werd dus gezegd dat er niks mis is met mun spieren maar wat kan er anders zon pijn doen
Maar ik wil er dus verder onderzoek naar , is dit nodig of ?Ik wil graag verder onderzoek erna , en het is ook niet bepaald fijn als er een uit de kom zittende knieschijf in de toekomst ligt