Hallo, Ik heb vaak als ik het ook maar een beetje koud heb (ook soms als het niet eens koud heb) dat ik idioot erg trillende knieën krijg. Ik vind het nog al irritant en vervelend, en ik vroeg me eigenlijk af waar dit door komt?
Door je spieren die je warm proberen te krijgen?? Ik heb geen idee maar ik heb het ook zo erg. Zo ergs zelfs dat ik amper mijn telefoon kan vasthouden of mijn sleutel in de auto krijg. Idem met mijn benen, die leven een heel eigen leven...
Hahaha jaaa ik heb dat ook! Vooral als ik hakken aanheb voel ik me zo stom. Dan heb ik het idee dat mensen denken dat ik niet op die schoenen kan blijven staan ofzo En mijn handen trillen ook vaak ja, fijn als ik een sigaretje aan probeer te steken Hoe het komt zou ik echt niet weten...
ooh dat heb ik ook! haha vooral omdat me knie niet op slot kan, verschrikkelijk, erger me er ook nog wel eens aan, kan gewoon niet stil staan in de kou. Maar ja niks aan te doen he, of wel? wie weet is er iemand met een geniaal idee om het op te lossen
Krieltje
Geplaatst: 28-01-10 00:20
Trouwens, vraag me niet hoe ik erachter ben gekomen.. Maar als je aan het klappertanden bent en dat probeert in te houden, word het trillen erger! Dus je kaak ontspannen en laten klapperen maar