Wat kan het nou zijn? Het begon bij de verkoudheid

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

kensha

Wat kan het nou zijn? Het begon bij de verkoudheid

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-01-10 20:05

Hoi hoi wie van jullie zou misschien weten wat er ongeveer aan de hand i met mij?

PS; Morgen ga ik al afspraak maken bij de doctor.

Vorige week Zaterdag begon ik al ziek te worden en dat begon bij een koudje.
Ik heb in die tijd ook even last van mijn rug gehad dat is gelukkig voorbij.

Nu hoest ik wel weer weinig maar afgelopen 4 dagen heb ik een hoofdpijn die continue blijft hangen. Ubrifen werkt wel wat maar niet elke keer.
Daarnaast voel ik mij sinds vandaag ook wat misselijk dus gevoel ik moet overgeven dit meest voel ik wanneer ik juist beweegt. Mijn eetlust is ook langzamerhand aan het opbouwen maar het is ook van een onwijs lage pitje.

Zou iemand weten wat er ongv zou kunnen zijn wat ik heb of voel ik het nu allemaal omdat mijn lichaam aan het genezen is?

Ik voel mij erbij niet door iets overspannen althans niet bewust voor geval jullie dat vragen:).

Seventje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-10 20:54

Toch licht aan een griepje?

Ik heb er ook last van.. Paar weken terug werd ik verkouden. Dat ging weer langzaam een beetje weg.
Binnen 2 weken was het helemaal terug + hoesten erbij. Hoest nu regelmatig bijna mijn longen uit mijn lijf, afgelopen zaterdag zelfs een beetje verhoging ;( en ben constant na wat te hebben gegeten misselijk en heb pijn in mijn maag. Maar niet eten gaat ook niet want dan word ik daar weer misselijk en duizelig van }:0 Het eten smaakt me op het moment ook niet. Zelfs niet wat ik altijd lekker vind, heb ik nu zo iets bij van Blegh.. ;)
Ben ook ontzettend moe en kan wel een gat in de dag slapen maar dat gaat een beetje moeilijk met gewoon een fulltime baan en 2 paarden. Dus raap me elke dag bij elkaar en ga gewoon werken en de paarden doen en op tijd naar bed :o in de hoop dat het gauw weer over is.

Beterschap :(:) gewenst