zo'n 3 maanden geleden was ik tijdens mijn stage aan het spelen met een hondje. Dit was een pittig ding die zijn speeltje niet wilde afgeven.
Toen het speeltje voor mn voeten lag en het hondje op mij af kwam dacht ik 'laat ik jou eens lekker voor zijn'. Dus ik met volle kracht tegen het speeltje..
Helaas niet gezien dat er een randje van zo'n 10 cm voor zat.
Dusja ik knal met mijn voetje in mn gymp tegen dat randje aan. Precies met mn grote teen in het midden. Ik voelde het doorschieten naar de rest van mijn voet en vooral de knobbel waar je grote teen aan vast zit en dacht blijven lopen, blijven bewegen.Dan wordt het minder stijf. De pijn ging niet weg pas na 12 uur maar de volgende ochtend was een hel maar ja blijven bewegen heNou heb ik dit ook gedaan, ik heb 2 weken rond uit kreupel gelopen
daarna voelde ik eht alleen nog als ik teveel had gelopen of als er iets tegen mijn teen aankwam. Toen ik op de bank zat en mijn moeder kwam voorbij en raakte lichtjes mijn teen aan moest ik al gelijk huilen
Mijn moeder zijn dat mijn voet gekneusd kon zijn en dat dat lang duurt voordat dat volledig heelt.Eigenlijk heb ik de afgelopen paar weken geen last gehad, wel als er iets tegen aan kwam. Maar helaas was ik net mijn vriend aan het pesten en hij kwam tegen mijn teen aan. Om het kort te houden ik kan niet meer op mijn rechtervoet staan.
Het gevoel zit in de knobbel waar je grote teen aanvast zit en stroomt dan verder door..
Is het nou weer gekneust of misschien wel echt gebroken. De pijn is nu enorm heftig moet ik zeggen en iets anders als 'normaal'
bedankt voor het lezen!