Mijn vriend en ik hebben al langere tijd geen of weinig sex gehad omdat ik veel pijn had vanwege een sneetje onderaan de vagina.
Vorige week dinsdag wouden we het weer eens proberen maar bij het 'voorspel' ging het mis. Ik begon echt hevig te bloeden. Ik was echt totaal in schok, en helemaal duizelig net of ik flauw moest vallen. Sinds die tijd bloed ik nog steeds (terwijl ik al 2 weken weer de pil slik). Het word ook steeds erger. Vandaag toen ik richting huis fietste begon het contstant te bloed echt de hele tijd door. Mijn moeder had de dokter gebeld, ik had een afspraak staan voor volgende week vrijdag. Maar die is inmiddels verzet naar maandag. Ik moest vanmiddag om het half uur gaan verschonen. En dat is echt geen pretje, bovendien zater er ook dikke klodders bij (sorry mensen
). Nu zit ik dus een beetje in spanning van wat het nou zou kunnen zijn, en of meerder mensen dit kennen. En er met mij over zouden willen praten?Groetjes Sanne
)
het de tijd geven.. want had gelezen dat je er gwn zalf op kan smeren. Vorige week is de huisarts gebeld maar die had afspraak voor volgende vrijdag. Ik ben net 18